פורסם 2020 ביוני 155 שנים היי כותרת כל הרכישות בחודש מרץ- מאי 2020 !!! 1. רכשתי 10 חבילות כפפות בשיא הקורונה , (לא היה בנמצא באף חנות) אחר 33 יום נשלחתי להוציא את המשלוח מבוקסיט ,אך לא היה כל משלוח!!!! הודעתי להם שלא הייתה חבילה ואין לי עניין להמתין יש כבר מלאים בחנויות ואני ארכוש כבר ובזאת מבטל את הרכישה ודרשתי פיצוי אחר 44 יום קבלתי שוב הודעה להוציא חבילה ,התעלמתי ממנה ,ולאחר דין ודברים קבלתי מהם פיצויי ע"ס 200 ש"ח 2. במאי רכשתי מהם כסא גיימינג PRO 3 ,NINJA Extrim במקום זה קבלתי PRO 1 פניתי אל הספק להבהרות ובגמגום הודיע לי משרות הלקוחות כי האריזה היא טעות והכסא הוא PRO 3 היה לי חשד,ובררתי באינטרנט אודות 2 סוגי הכסאות ,התברר לי כי זה אותו כסא ,אותה גברת בשינוי אדרת ,שבתי אל הספק שוב,,הם התעקשו שזה PRO3 ,שאלתי "אם קונים טיוי LG והיא מגיעה באריזה של PAYLOT ,הייתה מקבל אותה ?לא הייתה לו תשובה בשליפה. בקשתי הן מהספק והן מגרופון לבוא לקחת את הכסא ולבטל את הרכישה בתוך 14 הימים ,גרופון לא השיבו לי,הספק דרש שאביא את הכסא בעצמי לרמת גן 3. רכשתי ליום הולדת לנכדי שמיכת סמי הכבאי,ובמקומה קבלתי שמיכה של הכדורגלן מסיי. איזו עגמת נפש לנכד, אשמח לשמוע הצעות איך לטפל בנושאים אלו הן מול גרופון ומול הספקים יצוין כי הרכישות שולמו באמצעות PAYPAL תודה ,וסליחה על החפירה
פורסם 2020 ביוני 155 שנים Fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on me. Fool me three times, shame on both of us
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.