פורסם 2020 ביוני 186 שנים להבהרה מי שדורש GPT במצב UEFI זאת אך ורק החלונות ולא החומרה. לינוקס עובד יפה מאד עם MBR.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.