עבור לתוכן

על NVIDIA RTX ועתיד ה-Ray-Tracing - בשיתוף Gigabyte Aorus

Featured Replies

פורסם

העשור החדש שכבר התחיל יכיל שיפורים רבים בגרפיקה ממוחשבת ומשחקים - כאשר בין השיפורים הבולטים נמצא Ray Tracing אותו מובילה NVIDIA. לקחנו לסיבוב Aorus RTX 2060 Super של Gigabyte על מנת לדגום ולטעום מעט מהעתיד שבפתח

לכתבה

פורסם

וואלה, מיותר. אני חושב שהRay Tracing צריך עוד להבשיל עם עוד מספר טכנולוגיות כדי להגיע לפוטוריאליזם מלא. כרגע מדובר בצעד זעיר ובלתי מורגש, במיוחד כשאתה בתוך המשחק, ולחלוטין אינו שווה את ההשקעה של הכסף והעומס על המערכת.

פורסם
ציטוט של ranmekler

וואלה, מיותר. אני חושב שהRay Tracing צריך עוד להבשיל עם עוד מספר טכנולוגיות כדי להגיע לפוטוריאליזם מלא. כרגע מדובר בצעד זעיר ובלתי מורגש, במיוחד כשאתה בתוך המשחק, ולחלוטין אינו שווה את ההשקעה של הכסף והעומס על המערכת.

יש לטכנולוגיה הזאת צד נוסף שהגיימרים לא רואים אותו, הצד של המפתחים...

כל הרעיון של RT זה לחסוך למפתחים המון זמן ומשאבים לייצר השתקפויות מזויפות בסגנון: screen space reflectionS.

שיש לך חומרה יעודית ל-RT אין צורך למפתחים להתעסק עם השתקפויות והצללות, זה מה NV מנסה לדחוף, לא רק eye candy לעיניים.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים