djelectric פורסם 2020 בינואר 2 Share פורסם 2020 בינואר 2 העשור החדש שכבר התחיל יכיל שיפורים רבים בגרפיקה ממוחשבת ומשחקים - כאשר בין השיפורים הבולטים נמצא Ray Tracing אותו מובילה NVIDIA. לקחנו לסיבוב Aorus RTX 2060 Super של Gigabyte על מנת לדגום ולטעום מעט מהעתיד שבפתחלכתבה קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ag43 פורסם 2020 בינואר 2 Share פורסם 2020 בינואר 2 המחשה על הערנב: קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ranmekler פורסם 2020 בינואר 9 Share פורסם 2020 בינואר 9 וואלה, מיותר. אני חושב שהRay Tracing צריך עוד להבשיל עם עוד מספר טכנולוגיות כדי להגיע לפוטוריאליזם מלא. כרגע מדובר בצעד זעיר ובלתי מורגש, במיוחד כשאתה בתוך המשחק, ולחלוטין אינו שווה את ההשקעה של הכסף והעומס על המערכת. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
urib פורסם 2020 בינואר 10 Share פורסם 2020 בינואר 10 ציטוט של ranmekler וואלה, מיותר. אני חושב שהRay Tracing צריך עוד להבשיל עם עוד מספר טכנולוגיות כדי להגיע לפוטוריאליזם מלא. כרגע מדובר בצעד זעיר ובלתי מורגש, במיוחד כשאתה בתוך המשחק, ולחלוטין אינו שווה את ההשקעה של הכסף והעומס על המערכת. יש לטכנולוגיה הזאת צד נוסף שהגיימרים לא רואים אותו, הצד של המפתחים... כל הרעיון של RT זה לחסוך למפתחים המון זמן ומשאבים לייצר השתקפויות מזויפות בסגנון: screen space reflectionS. שיש לך חומרה יעודית ל-RT אין צורך למפתחים להתעסק עם השתקפויות והצללות, זה מה NV מנסה לדחוף, לא רק eye candy לעיניים. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.