המארז הזול ביותר ל XL-ATX וספק 400 וואט פשוט - ספקים ומארזים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

המארז הזול ביותר ל XL-ATX וספק 400 וואט פשוט


ha

Recommended Posts

אני מרכיב מחשב חדש כרגע ואחרי ניסיון מר בפעם הקודמת החלטתי כי אני לא משבית את המחשב הנוכחי עד אשר אסיים את כל העבודה (כולל ביצוע OC) על המחשב החדש. כרגע יש לי במחשב הנוכחי  ZX87 XPOWER של בפורמט XL-ATX, אני רוצה להעביר אותו למארז כל שהוא ולשים את הכרטיס החדש (ROG STRIX -H GAMING) במארז הנוכחי P182 כי בו מותקן הקירור מים שלי.

מצאתי מארז אצל איזשהו דפוק בשם "מולגן מחשבים" באיזה חור ליד פתח תקווה. לדברי הדביל זהו מארז ג'נרי שכן תומך XL (שאלתי אותו מספר פעמים והוא אישר). אוקצור, יצאתי היום מהעבודה לרכוש אותו ואחרי שביזבתי שעה בסיבובים במושב (קראוון, תקוע בחצר של מישהו מהמושב. בלי שלט בכניסה, בלי מספרי בתים והדביל שם אותי על ממתינה) הגעתי לקראוון והמטומטם ניסה למכור לי  ATX רגיל. הזכרתי לו את השיחה, הראתי לו את פורמט הבורד באתר של ואז הוא אומר שאין דבר כזה... לתשומת לבכם "מולגן מחשבים" באיזה חור ליד פתח תקווה, מפרסם בפירסום העסקי של יד 2. לא להתקרב.

 

-מה המארז הכי זול שניתן להשיג התומך בפורמט XL-ATX? לא איכפת איך הוא נראה, הוא ישמש אותי שבועיים גג (לא אכפת לי משומש)

-מה הספק הכי זול שניתן להשיג שתומך ב 400 וואט (מעבד 200 וכרטיס מסך עוד 100) בלי ליפול?

 

תודה מראש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חשבתי כבר לשדרג ספק על הדרך, מצאתי באמזון ספק של 1000 וואט שנקרא Apevia ATX-PR1000W https://www.amazon.com/Apevia-ATX-PR1000W-Prestige-Certified-Compliance/dp/B07NX1RN6G/ref=sr_1_15?crid=1RGLNW10DJWS&keywords=power+supply+1000w&qid=1577185914&sprefix=power+supply%2Caps%2C307&sr=8-15  במחיר של 266 ש"ח... נראה ממש נמוך לספק שכזה אבל... בחיים לא שמעתי על חברת Apevia ואני קצת סקפטי.

למישהו יש ניסיון עם החברה/הספק הזה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עידכון קצר: קניתי מארז משומש התואם ל XL-ATX (מדגם CoolMaster HAF 932 Advanced), בנתיים הוא נראה בסדר, אפילו שיש לו את החלון צד המיותר. נזכרתי שיש לי לי ספק של אנטק בהספק של 380 וואט מלפני מספר שנים אז אשתמש בו. בגדול, אחרי שארכיב את המחשב החדש ואאיץ אותו (רק , ללא כרטיס מסך, כך שאוכל להסתפק ב 380 וואט) אפרק את המחשב הנוכחי, שיושב במארז אנטק P182 עם ספק של 650 וואט, ואעביר אותו למארז משומש. במקומו אשים את הלוח החדש.

ד"א, כשחיפשתי ספקים אז ראיתי (שוב) ביד 2 את המודעה של הדביל מ"מולגן מחשבים". כאן הוא מנסה למכור ספקי כוח. בכותרת כתוב: "ספק כח 500W/750W GOLD" ב 35 ש"ח, מעניין מה הוא באמת יתקע לפראייר... חוצמזה, "אחריות 3 שנים כולל התחייבות לשירות הטוב ביותר."😂

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...