עבור לתוכן

השפעת ערוץ זיכרון כפול על ביצועי גיימינג

Featured Replies

פורסם

היי, 

 

אני זוכר שקראתי כאן כמה פעמים שההבדל בביצועי גיימינג בין שימוש בסטיק אחד של זיכרון לבין שימוש בשני סטיקים (כלומר, ערוץ זיכרון כפול) הוא זניח. 

נתקלתי בסרטון הבא, בו ביצעו בנצ'מרקים בשתי התצורות וקיבלו הבדלים משמעותיים. 

 

אשמח להסבר 🙂

פורסם

פעם גם המליצו על מעבדי 2 ליבות למשחקים כי המשחקים לא ניצלו יותר מזה ועד לא מזמן לא היו הרבה משחקים שהראו שיפור מעליה מעבר ל 4ליבות .

זמנים משתנים  ודרישות משתנות.

באופן כללי רוחב הפס של הזכרון הפך להיות יותר מהותי כיום כאשר המעבדים וכרטיסי המסך כה חזקים.

לא יודע אם זה קשור לעומס על המעבד נטו או לעומס של מידע שעובר בין המעבד לכרטיס המסך . 

 

 

 

לגבי הסרטון- התעצלתי להפעיל אזניות אז אני לא יודע מה הוא אומר אבל אם אתה רואה סרטון של 12 דקות מתוכן רק 2 דקות זה גרפים ואתה יוצא עם שאלות - נסה לחפש ערוץ אחר לקבלת מידע .

אני גם מטיל ספק בנכונות המספרים שיש שם   , נראה קצת מוגזם. 

 

  • 2 שבועות מאוחר יותר...
פורסם

הנה עוד סרטון:

 

נראה שיש הבדל.

 

זאת התלבטות כשקונים מחשב חדש נייח שבו אתם קובעים את המפרט -  אם לקחת למשל סטיק אחד של 16GB או סט של 2 סטיקים זהים של 8GB.

הסט עולה רק טיפה יותר כסף, לפחות כשמדובר בזכרונות "רגילים" לשוק הבינוני. אם ללוח יש רק 2 סלוטים ורוצים לשדרג בעתיד ל-32GB, צריך להחליף אותם במקום פשוט להוסיף סטיק זהה נוסף. ללוח אם עם 4 סלוטים אפשר להוסיף עוד סט זהה, וארבעת הסטיקים אמורים לעבוד בדואל צ'אנל, אבל ה-Command Rate יהיה 2T במקום 1T, למרות שההבדל בביצועים כנראה זניח.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים