עזרה המחשב פולט חום ועושה רעש - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עזרה המחשב פולט חום ועושה רעש


Evyatar Golzar

Recommended Posts

היי. המחשב שלי פולט חום ודווקא הרבה יותר מהמחשב הקודם שלי. החום מגיע דווקא מהלמעלה מאחורה של המחשב באיזור המעבד. שאלתי חברים אם גם להם זה ככה והם אמרו לי שבכלל אין להם רעש וחום. המחשב גם לרוב עושה רעשים חזקים כשאני נכנס למשחק למשל או סתם לגוגל אני שומע שהוא מתאמץ ממש. ובכללי פשוט שומעים אותו וזה לא משהו שנראלי שמחשב אמור לעשות (לעשות רעש) אני פשוט שומע מלא אוויר וכאילו המחשב מתאמץ ולפעמים הוא מתאמץ גם מלא (כמו שפותחים נגיד את המחשב ואז הוא מתאמץ ושומעים כמו מכסחת דשא) דרך אגב המחשב ככה וזה מאז שקניתי אותו וכשהתקשרתי לחנות לשאול למה זה ככה אמרו לי שזה כי המחשב שלי "מפלצת" מישהו יכול לעזור לי? אולי להגיד לי מה לעשות? יש לי מעבד Rayzen 7 3700X 
כרטיס מסך 2070 RTX

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של אליה אליה

מעבד מתחמם. חידוש משחה טרמית יפטור את הבעיה

חוק פיזיקאלי פשוט אומר שאותה כמות חום תיפלט מהמערכת בשל אותה כמות צריכת החשמל. קירור רציני יותר, שינוי משחה טרמית והחלפה לקירור מבוסס מים לא הולכים לשנות את העובדה ש-X וואט נכנס, ו-X וואט יוצא ממערכת המחשב אל החדר. מארז שמוציא אוויר חם זה דווקא סימן ליעילות מהערכת הקירור בו. איוורר גרוע או שאינו יעיל יעכבו את יציאת החום ממערכת המחשב.

 

פותח הדיון, כבר נפתחו כמה דיונים בנושא עם מעבדי והקירורים שלהם. העצה הכללית היא לסדר בביוס תוכנית מאוורר עם עקומה מעט יותר עדינה, כזאת שתשאיר את המאוורר בקו דומה עד איזור 60 מעלות צלזיוס ורק משם תעלה בהדרגה.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של אליה אליה

אתה בהחלט פיזיקאי מהולל, אבל אתה מוכרח להסכים שע"י קירור יעיל המעבד יתחמם פחות וממילא יפלט פחות חום מהמארז

כמות החום שתפלט מהמארז תהיה זהה לחלוטין. אם 50W נכנסים לתושבת, 50W יצאו ממנה ואל החדר, אין דרך אחרת. חוק שימור האנרגיה חייב לפעול כאן. הדרך היחידה להפחית פליטת חום ממחשב היא להשתמש ברכיבים בעלי צריכת חשמל נמוכה יותר, שימשכו פחות חשמל מספק הכח.

 

לגבי הרעש - תיארתי מה אפשר לעשות בנידון. פתרון נוסף יהיה פשוט לרכוש גוף רציני יותר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתם חושבים שזה יכול לפגוע במחשב? כי המחשב פחות מריץ משחקים טוב לעומת מתי שקניתי אותו שזה בערך שלושה ארבעה חודשים לפני הבדל של 75 FPS בערך שזה ממש מלא! כרטיס מסך 2070 שמריץ נגיד ליג רוף לגנדס על הכל וורי היי על 60 FPS

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...