פורסם 2019 בספטמבר 186 שנים שלום! אני מנסה לעדכן את סביבת CREATIVE CLOUD כמו גם את האפליקציות, אבל מקבל תקלה 183 וכל מה שאני מנסה פשוט לא עוזר. ניסיתי להסיר את כל תוכנות אדובי כולל שימוש בכלי הניקוי - זה עוזר אחרי כמה פעמים אבל בעדכון הבא זה קורה שוב. ניסיתי לאתחל, ניסיתי למחוק קבצים זמניים, ניסיתי מצב בטוח עם רשת (קריאייטיב קלאוד לא ממש עובד במצב הזה) - בינתיים כלום בפורומים של אדובי יש הרבה מקרים כאלה וכל העצות שהם נותנים פשוט לא עוזרות. מישהו נתקל בזה ומצא פתרון שעובד? אשמח לעזרה! תודה.
פורסם 2019 בספטמבר 186 שנים תפעיל את היישום כמנהל ותתקין או תרענן התקנה קיימת של microsoft visual c++ על כל סוגיו
פורסם 2019 בספטמבר 186 שנים מחבר אם אני מריץ את CC כמנהל, הוא מנסה לעלות ללא הצלחה.. בלופ. אבל אנסה את העצה השנייה
פורסם 2019 בספטמבר 186 שנים מחבר ציטוט של andralamusya תפעיל את היישום כמנהל ותתקין או תרענן התקנה קיימת של Microsoft visual c++ על כל סוגיו עשיתי REPAIR לכל MVC RUNTIME שיש ושאיפשר לי לעשות REPAIR, וגם הרצתי את CC כאדמין לאחר שימוש ב-CC TROUBLESHOOTER שהסיר את CC ואז התקנתי מחדש. אז הוא כן איפשר לי להריץ כאדמין. עדיין בדיוק אותה בעיה. גם CC לא מתעדכן וגם לא אפליקציות כמו פוטושופ.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.