פורסם 2019 ביוני 306 שנים הבעיה בכל התקלות האלו היא שהנציגויות המקומיות לא שייכות ליצרן הגלובלי אלא רק זכיין מקומי ובגלל זה רמת השירות שלהם מגרדת את האפס. ככה זה עם דל (מעבדת יעל או משהו עם שם דומה שיושבים בהרצליה פיתוח), ככה זה עם אסוס (לא זוכר את השם שלהם). ממש חבל שם פשוט הורסים את השם של המותג כי בחול (או לפחות בארצות הברית ממה שיצא לי להתנסות איתו) השירות של דל פשוט פנסטי!!
פורסם 2019 ביוני 306 שנים אלה אם כן יש תיעוד שהבעיה ביצור אז לתבוע אבל.... שברים זה נושא די בעיתי ... לדעתי לא הדבר הצודק מיד להאשים את נותן האחריות, לפעמים גם הלקוחות שוברים ואז מנסים להיראות צדיקים גדולים
פורסם 2019 ביוני 306 שנים היה לי כזה מקרה עם לנובו, גם כן טענו שזה שבר, בסוף הזמנתי צירים מ EBAY והחלפתי לבד. יצא לי 48 שקל. ברגע שיש משהו החברות מאשימות אותך בשבר למרות שסתם בורג משתחרר. תנסה לקנות חלקים מחול, ממש זול. גם מחזיקים כבר שנה, לא משהו חד פעמי.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.