פורסם 2019 ביוני 207 שנים שלום, אני מתעניין ברכישת מסך שישמש בעיקר לפיתוח תוכנה, ושימוש משרדי(קריאה מרובה וכו'). כמו כן קצת פוטושופ, אבל לא ברמה מקצועית. המסך (או המסכים) יחובר למקבוק פרו. מתלבט אם כדאי לקחת את ה U2719DC ברזולוציה 2K , או לחבר 2 מסכי U2419HC ברזולוציית 1080p. אשמח מאוד להמלצות ממי שהתנסה עם הקונפיגרוציות, הרזולוציות והמסכים הללו. תודה רבה נערך 2019 ביוני 207 שנים על-ידי Ovid
פורסם 2019 ביוני 247 שנים יש לי U2719DC ואני מבסוט ממנו מאוד. מחובר בעזרת usb-c למחשב הנייד ומשמש כתחנת עגינה
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.