תואר במדעי המחשב/ לימודי סייבר. - תכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

תואר במדעי המחשב/ לימודי סייבר.


raiman1

Recommended Posts

שלום וברכה!

אני מתלבט בין לימודי תואר ראשון במדעי המחשב באחת האוניברסיטאות לבין לימודי סייבר, כאשר תחום בסייבר קצת יותר מושך את ליבי.

 

אמנם בכמה מהאוניברסיטאות ניתן לבחור כקורסי בחירה קורסים העוסקים בסייבר אבל להבנתי הקורסים האלו מועטים ודיי בסיסיים.

 

שאלתי היא היכן ניתן ללמוד לעומק כמקצוע של ממש סייבר? האם יש המלצות על מקומות שכדאי או לא כדאי ללמוד בהם.

והאם לימודי תואר ראשון במדעי המחשב יפתחו לי בעתיד גם אפשרות לעסוק בסייבר?

 

תודה מראש!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לימודי תואר ראשון במדעי המחשב בעיקר ירחיבו לך את הידע בנושאים שיכולים לקדם אותך כבעל מקצוע בהרבה תחומים הקשורים למדעי המחשב, ובנוסף אפשר להגיד שהתואר יפתח לך דלתות להרבה משרות בכירות יותר ממתכנת "זוטר", בעיקר בחברות גדולות. כמובן שהתואר רק יפתח דלתות ולא יכניס אותך אליהן. בסוף, אנשי מקצוע שלא מספיק טובים, גם דוקטורט כנראה לא יעזור להם להכנס למשרות בכירות. פשוט ברוב החברות הגדולות המשרות הבכירות מותנות בתואר ראשון.

אם תעשה קורס בסייבר זה לא ימנע ממך ללמוד גם תואר. אם אתה לא בטוח שאתה רוצה לעשות תואר אז אני מציע לך ללכת על קורס, להכנס לתעשייה ואז להחליט אם בא לך ללמוד תואר ראשון. לא אגיד לך שתואר לא מתאים לכל אחד או שטויות כאלה. תואר מתאים למי שרוצה ויש לו כוח לזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה על התגובה.

לפי מה שהבנתי מסקירה של הקורסים שניתן לקחת במדעי המחשב באוניברסיטאות השונות, מספר הקורסים העוסקים בסייבר מצומצם מאוד ודיי בסיסי.

 

אז אם בתואר ראשון כמעט ולא עוסקים בזה, היכן כן לומדים? 

מה המסלול המומלץ ללימודי סייבר?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אישית למדתי במקום אחד אז אני לא יודע להגיד לך.

אני יכול להגיד לך שבכל המקומות לפחות כשליש מהתואר זה מתמטיקה, ועוד (לפחות) שליש זה קורסי חובה שלא קשורים לסייבר, אלא קשורים למחשבים באופן כללי או פרטני בנושאים אחרים.

יכול להיות שיש אוניברסיטאות או מכללות שיש להן מסלול סייבר או איזה שטות כזאת או אחרת. אבל קח בחשבון שלפחות 2 שליש מהתואר שלך ככה או ככה לא יהיה קשור לסייבר.

 

המסלול המומלץ לדעתי זה לעסוק בזה בצבא ואז להשתחרר עם ניסיון. מאחר שאני משער שאתה כבר אחרי , אני לא חושב שיש לך אופציה טובה יותר מלקחת קורס בסייבר ולצבור ניסיון תעסוקתי בשוק. או תואר וקורס, גם אפשרות טובה לדעתי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...