כמה אמור לעלות רכב יד2 אמין? - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

כמה אמור לעלות רכב יד2 אמין?


onetwo

Recommended Posts

שלום,

 

אני מעוניין לקנות אוטו אמין שעושה את העבודה ולא צריך תיקונים

על ימין ועל שמאל במחיר הכי זול שאפשר.

כמה אמור לעלות כזה אוטו?

 

האם לחפש ביד2 או במקומות אחרים?

 

תודה!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שאלה מאוד כללית. לא משנה לך שנה של הרכב? גודל? צורה? צריכת דלק? בטיחות?  אם יש משהו ממש טוב אבל שנת 2004 אתה קונה? 

בכל מקרה, תבקש ממי שאתה קונה ממנו את הרכב לבדוק לפני אצל מכונאי מה המצב של הרכב כדי שלא תגלה מנוע תקול או איזה בעיה בגיר.

אתה יכול לקחת ממגרש, הם נותנים בדרך כלל לבדוק את הרכב. כשאני קניתי , אני חושב שקניתי ממישהו בשם "אוטו רומי" נתנו לי את הרכב ליומיים, לקחתי אותו לבדיקה ורק אחר כך שילמתי, זה מקובל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר...

ראשית כל - אתה רוצה לפנות לאתר שנקרא carsforum.co.il . כשם שכאן ב-HWZone אפשר לקבל המלצות על מחשבים לפי איפיון צרכים ותקציב - גם הם נותנים את אותו שירות אבל על מכוניות.

 

שנית - מה שאתה רוצה לא קיים. משומש צריך תיקונים נקודה. יתר על כן, מעטים הם האנשים המוכרים לאחר שתיקנו כראוי את כל מה שניתן לתקן ברכבם - שכן במצב כזה עלויות התיקונים מגיעות על פי רוב ממחיר הרכב (ברכבים ישנים), ובכל מקרה פירוש הדבר "לצאת פראייר". קח בחשבון שכמעט בכל משומש שתרכוש יהיה צורך בלא מעט עבודת תיקונים - אשר בחלקה תבחין במהרה ובחלקה לא.

 

באשר לבדיקת - אפשרי לבדוק רכב, גם במכון בדיקה וגם במוסך, והם ימצאו כל מיני בעיות - אבל בעלי הרכבים לא אוהבים אנשים שבודקים את רכבם ולאו דווקא יסכימו לרדת משמעותית במחיר. עדיין ייתכן שהבדיקה כדאית - תלוי בנסיבות. עם זאת שים לב שמחיר הבדיקה יכול גם הוא להגיע ל-2% ממחיר הרכב (שוב, ברכבים ישנים).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...