פורסם 2019 בינואר 26 שנים שלום, אני מעוניין לרכוש את ה-MX500 של Crucial באמזון מכיוון שהמחיר אטרקטיבי ביותר לעומת רכישה בארץ. אני יודע שהדיסק הזה מאוד אמין אבל חושש בכל אופן מהצורך במימוש אחריות לדיסק הזה במידה ויתקלקל. שאלתי היא האם יש עם מי לדבר בנוגע למימוש אחריות כזאת בארץ במידה ואזדקק לכך? תודה! אורי.
פורסם 2019 בינואר 66 שנים פונג. אני חושב שאומרים 'באמפ' או בעברית - הקפצה , אבל המטרה הושגה . אם קיים גורם ישראלי שיסכים לממש לך אחריות ( וזה מוטל בספק ) הוא ידרוש תשלום. התשלום שהוא ידרוש יהיה יותר גדול מהחסכון שלך כרגע.
פורסם 2019 בינואר 66 שנים מצחיק שאנשים מפחדים מאחריות של אמזון כשיש להם ביקורות מצויינות שיל אנשים שמימשו, לעומת זאת תראה את הביקורות על חנויות\יבואנים בארץ.......
פורסם 2019 בינואר 76 שנים מחבר החשש קיים מכיוון שאני לא מכיר את המימוש אחריות מהסוג הזה, לא ידעתי שיש אחריות של אמזון לתקלות או בכלל ולכן שאלתי.
פורסם 2019 בינואר 76 שנים גם אם קיים אחריות, אתה צריך לשלוח את המוצר ולחכות הרבה זמן עד שיגיע חדש. העלות משלוח בדרך כלל גדולה מהעלות של המוצר. כשאני קונה באמזון אני לוקח בחשבון שאין אחריות. יש חברות שיש להם אחריות בינלאומית כמו על מחשבים ניידים אבל זה תלוי במה אתה קונה
פורסם 2019 בינואר 76 שנים ציטוט של אורנקו נייד גם אם קיים אחריות, אתה צריך לשלוח את המוצר ולחכות הרבה זמן עד שיגיע חדש. העלות משלוח בדרך כלל גדולה מהעלות של המוצר. כשאני קונה באמזון אני לוקח בחשבון שאין אחריות. יש חברות שיש להם אחריות בינלאומית כמו על מחשבים ניידים אבל זה תלוי במה אתה קונה במוצר כמו SSD שהוא קטן וקל משקל עלות השליחה חזרה תיהיה נמוכה ושולית. וחוץ מזה אני מכיר הרבה מאוד סיפורים של אנשים שמימשו אחריות. לרוב מה שקורה זה שהם ישלחו לך מוצר אחר בלי לבקש בכלל שתשלח את הקודם או שהם פשוט מזכים את הכרטיס אשראי שבאמצעותו ביצעת את התשלום בסכום שעלה לך המוצר. תעשה חיפוש אפילו פה בפורום ותראה. סיפורי הפחדות של היבואנים הרישמיים בארץ לא פה....
פורסם 2019 בינואר 76 שנים יכול להיות שיש כאלו שהחזירו, אני לא יבואן ולא נציג שלהם. היה לי נסיון עם סוללה שהייתי צריך להחזיר ובסוף זיכו אותי כמו שכתבת. לגבי כמה זמן זה לוקח אני לא יודע, לפעמים ההפרש במחיר הוא זניח ואם אתה רוצה משהו נוח לקנות פה בעוד כמה שקלים מאשר לחכות לדואר שלוקח לפעמים שבועים ויותר (לפחות באיזור שלי). ככה אני מעדיף, אבל כל אחד מתנהל איך שהוא רוצה
פורסם 2019 בינואר 76 שנים מסכים לגבי אמזון. רכשתי כרטיס מסך מאמזון והחלטתי להחזיר אותו לפני חודש. מלבד סיבת החזרה לא דרשו ממני כלום או שאלו. שלחו לי מדבקות שצריך להדביק על המשלוח חזור (מבוצע בקלות מכל סניף דואר) קיבלתי זיכוי מלא על הכרטיס + עלויות משלוח באותו יום שהמשלוח הגיע אליהם. אם אתה דורש החלפה (לא החזרה) הם שולחים את המוצר החדש ישירות מבלי לקבל את הישן קודם ואז כבר השירות לקוחות יוצר קשר לגבי החזרה אם צריך. כך שבמקרה של SSD לא הייתי חושב פעמיים.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.