פורסם 2019 בינואר 26 שנים מחבר ציטוט של yotam הספק עדיין אצלך? נסה לעשות RMA בלינק https://seasonic.com/support. רד עד הסוף אחרי ההסברים להתחלת התהליך. לצערי לא אבל ניחא, לפחות השכלנו ציטוט של Kirill-TMS אני בעד לקיים דיון נורמאלי, פה זה לא קורה. אם בא לך אני תמיד זמין בהודעות פרטיות או במייל kirill@tms.co.il פה אני בוחר לא להגיב יותר. זה הכל כל השאלות פה לגיטימיות, אם לדעתך הדיון לא נורמאלי, זה כי לשם הובלת אותו נערך 2019 בינואר 26 שנים על-ידי german103
פורסם 2019 בינואר 26 שנים אני חושב ששווה לבדוק גם את ההיבט המשפטי מול המועצה הישראלית לצרכנות, במיוחד לאור הדמיון למקרה המתואר באתר שלהם: http://www.consumers.org.il/category/ahrayut3years נשמח להתעדכן במענה שתקבל
פורסם 2019 בינואר 26 שנים בתור אדם שמתכנן קניית מחשב באמצע-סוף החודש ושקל להזמין מTMS, לאחר התחמקות ממש לא אלגנטית במקום בו המציאות דורשת תשובות מתבקשות לגבי התנהלות החנות ומימוש אחריות, הייתי רוצה לדעת שאני קונה במקום בו המדיניות מוצהרת וברורה, או שלפחות מישהו טורח לברר אותה. כרגע נמשכו ידי אחור, ואני מאמין שבהעדר תגובה פומבית הולמת, הדין זהה לכל מי שקרא את הדיון והייתה לו מחשבה דומה. נערך 2019 בינואר 26 שנים על-ידי No-one
פורסם 2019 בינואר 26 שנים ציטוט של No-one בתור אדם שמתכנן קניית מחשב באמצע-סוף החודש ושקל להזמין מTMS, לאחר התחמקות ממש לא אלגנטית במקום בו המציאות דורשת תשובות מתבקשות לגבי התנהלות החנות ומימוש אחריות, הייתי רוצה לדעת שאני קונה במקום בו המדיניות מוצהרת וברורה, או שלפחות מישהו טורח לברר אותה. כרגע נמשכו ידי אחור, ואני מאמין שבהעדר תגובה פומבית הולמת, הדין זהה לכל מי שקרא את הדיון והייתה לו מחשבה דומה. כל אחד שהגיב פה קיבל תשובה בהודעה פרטית ותאמין לי מאד מפורטת. גם אתה מוזמן.
פורסם 2019 בינואר 36 שנים ציטוט של Kirill-TMS כל אחד שהגיב פה קיבל תשובה בהודעה פרטית ותאמין לי מאד מפורטת. גם אתה מוזמן. אין תשובה יותר גרועה מהתשובה שנתת פה, היה עדיף שלא תהיה תגובה כלל. אם יש לך משהו לומר בנידון יהיה הרבה יותר חכם לעשות את זה בפורום פומבי. ולכל המתלבטים יש עדיין את Plonter וstartpc
פורסם 2019 בינואר 36 שנים ציטוט של Kirill-TMS כל אחד שהגיב פה קיבל תשובה בהודעה פרטית ותאמין לי מאד מפורטת. גם אתה מוזמן. לא כל מי שהגיב פה קיבל הודעה פרטית כי אני לא קיבלתי. והאמת גם מעדיף שלא לקבל.
פורסם 2019 בינואר 36 שנים אני אגיד את דעתי האישית כמי שכבר קנה מספר חקלים ב TMS וקיבל שירות למופת(מעולם לא היה צורך בלממש אחריות) וגם המליץ למכרים על החנות, קצת מאכזב ומטריד לראות אשכול כזה. אני חושב שעדיף יהיה אם קירל יסביר בדיוק את המדיניות, ובמיוחד בפורום של חובבי חומרה שלא מעט מאיתנו מוציאים סכומים לא מבוטלים על רכיבי מחשב ואף ממליצים לאחרים על חנויות. קיריל אני חושב שמוטב יהיה לנהל את הדיון הזה בצורה פתוחה ולא בהודעות פרטיות כי לדעתי האישית לרוב חברי הפורום יש דעה חיובית על החנות ואם זה חוסר הבנה מצידנו אז עדיף יהיה להסיר את הספק בפני כל הפורום. לדוגמא המוצר הבא: https://www.tms.co.il/DUALRTX2080O8G אשמח אם תתאר את הסיטואציה במידה ולקוח צריך בעוד שנתיים וחצי לממש אחריות.
פורסם 2019 בינואר 36 שנים ציטוט של k534d אני אגיד את דעתי האישית כמי שכבר קנה מספר חקלים ב TMS וקיבל שירות למופת(מעולם לא היה צורך בלממש אחריות) וגם המליץ למכרים על החנות, קצת מאכזב ומטריד לראות אשכול כזה. אני חושב שעדיף יהיה אם קירל יסביר בדיוק את המדיניות, ובמיוחד בפורום של חובבי חומרה שלא מעט מאיתנו מוציאים סכומים לא מבוטלים על רכיבי מחשב ואף ממליצים לאחרים על חנויות. קיריל אני חושב שמוטב יהיה לנהל את הדיון הזה בצורה פתוחה ולא בהודעות פרטיות כי לדעתי האישית לרוב חברי הפורום יש דעה חיובית על החנות ואם זה חוסר הבנה מצידנו אז עדיף יהיה להסיר את הספק בפני כל הפורום. לדוגמא המוצר הבא: https://www.tms.co.il/DUALRTX2080O8G אשמח אם תתאר את הסיטואציה במידה ולקוח צריך בעוד שנתיים וחצי לממש אחריות. כל מקרה לגופו תשובה לדוגמה שלך פשוטה מאד: * לקחת מוצר לא באותו רמת מחירים אז השווה לא תהיה נכונה. * נקנה כחלק ממערכת שלמה או בנפרד? * האם יש נציגות לאותו מותג בארץ או לא? בשורת תחתונה , יש נהלים קבועים בחנות שצוות עובד לפי הנהלים. כל מקרה חריג מגיע לטיפול שלי. במקרה זה לקוח הסכים להצעה של צוות החנות. על זה שלקוח לא מרוצה או לא מסכים להצעה שקיבל שמעתי פעם ראשונה פה מפורום. אז מה הטעם להסכים להצעה ואז לפתוח תרד? לעולם לא סירבנו לשקול או לבדוק את המקרה .
פורסם 2019 בינואר 36 שנים כלקוח קטן מול חנות גדולה וכשהנציג אומר לך שזה המצב לא חושב שמישהו היה מסיק שקיימת חלופה אחרת אז בטח שלקוח יסכים אבל יצא לא מרוצה. דבר שני אם בעבר הגעתם למקום או מצב של בית משפט אז זה כבר אומר שבעבר כשקרה שלקוח לא היה מרוצה מההצעה שלכם לא הצעתם לו הצעה עדיפה אלא רוב הסיכויים אמרתם זה המצב וזה מה יש. בספק גדול בנוגע לבית משפט כי יש פה בעיה חוקית מאוד גדולה ואתם הצד החלש בגלל שאתם המנסחים של החוזה והצד השני שזה הלקוח לא היה צד בעריכתו כלומר אינו יכל לדעת/לחזות שהאחריות מותנה בהתניות כאלה ואחרות, דווקא בגלל זה קיים חוק החוזים(חוזים אחידים). ודבר שלישי מה היה קורה אם בשנה השלישית אתם מציעים ללקוח ספק שעולה חצי ממכירו של הספק שהתקלקל ללקוח אבל הוא גם חלש מדי בשביל להחזיק את המחשב של הלקוח? נערך 2019 בינואר 36 שנים על-ידי thomas fidorin
פורסם 2019 בינואר 36 שנים כלקוח קטן מול חנות גדולה וכשהנציג אומר לך שזה המצב לא חושב שמישהו היה מסיק שקיימת חלופה אחרת אז בטח שלקוח יסכים אבל יצא לא מרוצה. אתה לא הלקוח במקרה הזה ולכן אתה לא יכול להגיד מה היית עושה במקומו. רק המוחלט היה מבקש לדבר או לברר עם אחראי דבר שני אם בעבר הגעתם למקום או מצב של בית משפט אז זה כבר אומר שבעבר כשקרה שלקוח לא היה מרוצה מההצעה שלכם לא הצעתם לו הצעה עדיפה אלא רוב הסיכויים אמרתם זה המצב וזה מה יש(בספק גדול בנוגע לבית משפט כי יש פה בעיה חוקית מאוד גדולה ואתם הצד החלש בגלל שאתם המנסחים של החוזה). גם הפעם ניחוש לא נכון . המקרהה היה שונה לגמרי ודבר שלישי מה היה קורה אם בשנה השלישית אתם מציעים ללקוח ספק שעולה חצי ממכירו של הספק שהתקלקל ללקוח אבל הוא גם חלש מדי בשביל להחזיק את המחשב של הלקוח? וגם הפעם נחזור לסעיף הראשון אם זה היה מקרה אתה בתור לקוח היית שאול את הנציג מה אני אמור לעשות במצב הזה והיינו בודקים. שוב במקרה הזה אף אחד לא שאל כלום והסכים להצעה
פורסם 2019 בינואר 36 שנים מחבר ציטוט של Kirill-TMS בשורת תחתונה , יש נהלים קבועים בחנות שצוות עובד לפי הנהלים. כל מקרה חריג מגיע לטיפול שלי. במקרה זה לקוח הסכים להצעה של צוות החנות. על זה שלקוח לא מרוצה או לא מסכים להצעה שקיבל שמעתי פעם ראשונה פה מפורום. אז מה הטעם להסכים להצעה ואז לפתוח תרד? לעולם לא סירבנו לשקול או לבדוק את המקרה . פתחתי את הטראד מסקרנות (אם משתמע אחרת זה עקב לאן שהטראד גלש). מודה כשקבלתי את השיחה מTMS הייתי אדיש לעניין, סה"כ סמכתי על החנות והיו לי צרות גדולות יותר באותו רגע, כמובן שלוקח אחריות על זה. אבל שביעות רצוני היא לא העניין פה, כרגע חברי הפורום סה"כ מבקשים הבהרות וההתנערות מלתת תשובות - לא מובנת
פורסם 2019 בינואר 36 שנים ציטוט של german103 פתחתי את הטראד מסקרנות (אם משתמע אחרת זה עקב לאן שהטראד גלש). מודה כשקבלתי את השיחה מTMS הייתי אדיש לעניין, סה"כ סמכתי על החנות והיו לי צרות גדולות יותר באותו רגע, כמובן שלוקח אחריות על זה. אבל שביעות רצוני היא לא העניין פה, כרגע חברי הפורום סה"כ מבקשים הבהרות וההתנערות מלתת תשובות - לא מובנת ההסבר הוא פשוט , מתאר אותו בצורה הכי יבשה שניתן, לא לקחת את זה אישי בבקשה אין לסיסוניק יותר יבואן \ נציגות בארץ. על ספק של חנות קיבלה % מסויים מערכו שאותו ערך באחוזים העבירה לך. חנות מכרה לך מוצר בודד ולא מערכת מורכבת ולכן באופן יבש אין לחנות פה אחריות על "מערכת שלמה" , במקרה כזה ללא התערבות שלי היו מציעים לך פתרון על חשבון החנות. אם אתה שואל אם הסיפור היה יכול להסתיים בצורה שונה אם היית מסרב, תשובה היא שכן היינו מוצאים פתרון כשלהו אחר. למה לא עושים את זה אוטומטית? כי אף יבואן לא מתחשב באף חנות במקרים דומים.
פורסם 2019 בינואר 36 שנים ציטוט של Kirill-TMS ההסבר הוא פשוט , מתאר אותו בצורה הכי יבשה שניתן, לא לקחת את זה אישי בבקשה אין לסיסוניק יותר יבואן \ נציגות בארץ. על ספק של חנות קיבלה % מסויים מערכו שאותו ערך באחוזים העבירה לך. חנות מכרה לך מוצר בודד ולא מערכת מורכבת ולכן באופן יבש אין לחנות פה אחריות על "מערכת שלמה" , במקרה כזה ללא התערבות שלי היו מציעים לך פתרון על חשבון החנות. אם אתה שואל אם הסיפור היה יכול להסתיים בצורה שונה אם היית מסרב, תשובה היא שכן היינו מוצאים פתרון כשלהו אחר. למה לא עושים את זה אוטומטית? כי אף יבואן לא מתחשב באף חנות במקרים דומים. וזו הבעיה, אם כיום קניתי מוצר מסויים ובאמצע האחריות היבואן סגר את הבאסטה, החנות צריכה לצאת בהפסדים ולא הצרכן כל עוד מדיניות החברה שונתה לאחר סגירת הבאסטה. להציב לאותו הצרכן מדיניות ששונתה בזמן האחריות זו הפרת חוזה וזו עילה לתביעה. נ.ב, אם אתה טוען שהתערבות שלך מנעה מהחנות לתת פתרון על חשבונה מניח שבעקבות הפוסט, במידה וכן, זו התנהגות ילדותית ומלאת אגו. אני לא אדרוך אצלכם יותר. נערך 2019 בינואר 36 שנים על-ידי andralamusya
פורסם 2019 בינואר 36 שנים ציטוט של andralamusya וזו הבעיה, אם כיום קניתי מוצר מסויים ובאמצע האחריות היבואן סגר את הבאסטה, החנות צריכה לצאת בהפסדים ולא הצרכן כל עוד מדיניות החברה שונתה לאחר סגירת הבאסטה. להציב לאותו הצרכן מדיניות ששונתה בזמן האחריות זו הפרת חוזה ועילה לתביעה. נ.ב, אם אתה טוען שהתערבות שלך מנעה מהחנות לתת פתרון על חשבונה בעקבות הפוסט, במידה וכן, זו התנהגות ילדותית ומלאת אגו. אני לא אדרוך אצלכם יותר. תקנון זה נמצא באתר מאז ומתמיד נ.ב, אם אתה טוען שהתערבות שלך מנעה מהחנות לתת פתרון על חשבונה בעקבות הפוסט, במידה וכן, זו התנהגות ילדותית ומלאת אגו. אני לא אדרוך אצלכם יותר. מאיפה הבאת את זה? מסיבה זאת לא רציתי להמשיך את הדיון כי אנשים פה ממציעים דברים שעולם לא היו אף אחד לא התערב כי לקוח הסכים להצעה...
פורסם 2019 בינואר 36 שנים לסיכום, דיון לגיטמי, תשובות לא... כול אחד יקח את הארנק שלו לכיוון שמתאיים לו.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.