עבור לתוכן

מילה טובה על התמיכה של ידע (אייי... תקראו לפני שאתם מרביצים)

Featured Replies

פורסם

קלטתי די הרבה ביקורת בפורם זה אבל..........

חייבת לספר שבזמן האחרון אני פונה לא מעט לתמיכה של ידע עם שאלות מהאפטרה בעיקר בנושאי סיסטם.

קיבלתי שרות יעיל , אדיב ואון ליין שכלל גם הסברים שהבטלנית - אני - יכולה לקרוא לבד בחומר המצורף.

אפילו שלחו לי חינם שידרוג של הסיסטם כדי לפתור בעיה, והתנדבו לעמוד מולי טלפונית בעת ההתקנה.

מה עוד אפשר לבקש ??

נסו שוב, אולי תהיה גם לכם נחת

:)

פורסם

אולי יש להם עובד חדש ?

אבל עוד מעט הוא בטח יעזוב. אז כדאי לנצל את זה :)

פורסם
  • מחבר

אולי יש להם עובד חדש ?

אבל עוד מעט הוא בטח יעזוב. אז כדאי לנצל את זה :)

ואולי הם שינו גישה?? אההההה ? קצת אופטימיות :)

פורסם

בגלל שהדג מסריח מהראש ואני מכיר את ידע כבר משנת 84 עם המק הראשון שלי

ויצא לי לעבוד מולם פעמיים כמפיץ מחשבים אני דיי בטוח שהראש הוא אותו ראש.

ההבדל היחידי הוא יוזמה של אדם קטן במערכת וזה נפלא אבל האנשים הטובים באמת בידע

הם קבוצה קטנה מאוד שהם נקודת אור בקצה המנהרה.

אני אמרתי לידע לפני כמה שנים שלי תמיד יהיה אחלה מק אבל את הכסף בשבילו

אני ארויח ממכירת מוצרים שלא מגיעים מידע.

ניסיתי לפני כשנה לעבוד איתם שוב אבל זה היה נסיון לעבוד עם קיר כולל מריבה

משפטית קצרה (זה לא הגיע לבית משפט אבל.......)

וזה היה מאוד טפשי כי אני איש מק כבר 18 שנה (בעצם אם סופרים את האפל 2 אי שלי

אש אפשר להוסיף עוד קצת)

יאללה. העיקר שמשהו השתפר שם

פורסם

אוליי שלחו לך חינם בדואר את החיוב בעבור השיחה .

מניסיוני - לוקחים כסף אפילו על האוויר שבחנות.

פעם רציתי להחליף כונן 1.44 עבור Macintosh LC (הראשון ) והטכנאי ביקש ממני 180$ + מע"מ + עבודה .

פורסם
  • מחבר

אוליי שלחו לך חינם בדואר את החיוב בעבור השיחה .

מניסיוני - לוקחים כסף אפילו על האוויר שבחנות.

ידידי, אתה ציני

פעם רציתי להחליף כונן 1.44 עבור Macintosh LC (הראשון ) והטכנאי ביקש ממני 180$ + מע"מ + עבודה .

דברתי רק על התמיכה.

בעבר גם אני התנגשתי איתם כאשר סרבו בכל תוקף למכור לי סיסטם עיברית למק שהבאתי מחו"ל.

לדבר איתם היום זה אופרה אחרת.

......שלא תיגמר..........

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים