פורסם 2002 באפריל 823 שנים קלטתי די הרבה ביקורת בפורם זה אבל.......... חייבת לספר שבזמן האחרון אני פונה לא מעט לתמיכה של ידע עם שאלות מהאפטרה בעיקר בנושאי סיסטם. קיבלתי שרות יעיל , אדיב ואון ליין שכלל גם הסברים שהבטלנית - אני - יכולה לקרוא לבד בחומר המצורף. אפילו שלחו לי חינם שידרוג של הסיסטם כדי לפתור בעיה, והתנדבו לעמוד מולי טלפונית בעת ההתקנה. מה עוד אפשר לבקש ?? נסו שוב, אולי תהיה גם לכם נחת
פורסם 2002 באפריל 823 שנים מחבר אולי יש להם עובד חדש ? אבל עוד מעט הוא בטח יעזוב. אז כדאי לנצל את זה ואולי הם שינו גישה?? אההההה ? קצת אופטימיות
פורסם 2002 באפריל 923 שנים בגלל שהדג מסריח מהראש ואני מכיר את ידע כבר משנת 84 עם המק הראשון שליויצא לי לעבוד מולם פעמיים כמפיץ מחשבים אני דיי בטוח שהראש הוא אותו ראש.ההבדל היחידי הוא יוזמה של אדם קטן במערכת וזה נפלא אבל האנשים הטובים באמת בידעהם קבוצה קטנה מאוד שהם נקודת אור בקצה המנהרה.אני אמרתי לידע לפני כמה שנים שלי תמיד יהיה אחלה מק אבל את הכסף בשבילואני ארויח ממכירת מוצרים שלא מגיעים מידע.ניסיתי לפני כשנה לעבוד איתם שוב אבל זה היה נסיון לעבוד עם קיר כולל מריבהמשפטית קצרה (זה לא הגיע לבית משפט אבל.......)וזה היה מאוד טפשי כי אני איש מק כבר 18 שנה (בעצם אם סופרים את האפל 2 אי שליאש אפשר להוסיף עוד קצת)יאללה. העיקר שמשהו השתפר שם
פורסם 2002 באפריל 923 שנים אוליי שלחו לך חינם בדואר את החיוב בעבור השיחה . מניסיוני - לוקחים כסף אפילו על האוויר שבחנות.פעם רציתי להחליף כונן 1.44 עבור Macintosh LC (הראשון ) והטכנאי ביקש ממני 180$ + מע"מ + עבודה .
פורסם 2002 באפריל 923 שנים מחבר אוליי שלחו לך חינם בדואר את החיוב בעבור השיחה . מניסיוני - לוקחים כסף אפילו על האוויר שבחנות. ידידי, אתה ציני פעם רציתי להחליף כונן 1.44 עבור Macintosh LC (הראשון ) והטכנאי ביקש ממני 180$ + מע"מ + עבודה .דברתי רק על התמיכה.בעבר גם אני התנגשתי איתם כאשר סרבו בכל תוקף למכור לי סיסטם עיברית למק שהבאתי מחו"ל.לדבר איתם היום זה אופרה אחרת.......שלא תיגמר..........
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.