עבור לתוכן

גלישה איטית בשבוע האחרון בתשתית הוט עם ספק בזק בינלאומי

Featured Replies

פורסם

בפורום אחר משתמש נוסף טען שיש לו בעיות עם הגלישה בשבוע האחרון.

שנינו בתשתית הוט עם ספק בזק, אני 100 מגה, הוא 200 מגה. אבל זה לא משנה.

 

עד שבוע שעבר האינטרנט פעל מעולה, אבל מתחילת השבוע יש בעיות של איטיות בגלישה (לדוגמא, טעינת תמונות ב-REDDIT, או תמונות בכללי. טעינת GIFS וכו' איטית בצורה מוגזמת) וטעינת דפים.

בנוסף, יש לי Packet Lose במשחקי רשת.

 

כמובן שניסיתי לעשות ריסט לראוטר, למודם, להחליף DNS וכל הדברים הקבועים, אבל שום דבר לא עזר.

בגלל שראיתי מישהו נוסף שזה קרה לו, זה די ברור שזו בעיה שלא קשורה אלינו.

 

השאלה היא האם אנשים נוספים פה חווים את הבעיה הזו לאחרונה? ואם כן, אתם מאמינים (יודעים מנסיון עבר) אם הבעיה הזו תיפטר מעצמה בקרוב?

 

תודה.

פורסם

אהלן,

חשוב גם לציין מאיפה אתה בארץ - אולי מדובר בבעיה כללית או בעיה ספציפית למיקום מסוים.

בכל מקרה, אני מת"א, עם תשתית הוט 200 מגה, ספק נטוויז'ן וגם אני חווה גלישה איטית מתחילת השבוע בערך.

מתבטא בזמן טעינה ארוך של אתרים ומהירות הורדה איטית.

לא הפעם הראשונה שזה קורה ובדר"כ זה נפתר לבד אבל צריך להיות במעקב על זה במידה ולוקח יותר מדי זמן.

 

עריכה:

כרגע ולאחר שביצעתי ריסטארט למודם ולראוטר המצב השתפר פלאים (כרגיל) - אמשיך לעקוב במהלך היום לראות אם המצב נשאר ככה או מתדרדר בחזרה.

נערך על-ידי XTZ-Mike

פורסם
ציטוט של IdanTs

בפורום אחר משתמש נוסף טען שיש לו בעיות עם הגלישה בשבוע האחרון.

שנינו בתשתית הוט עם ספק בזק, אני 100 מגה, הוא 200 מגה. אבל זה לא משנה.

 

עד שבוע שעבר האינטרנט פעל מעולה, אבל מתחילת השבוע יש בעיות של איטיות בגלישה (לדוגמא, טעינת תמונות ב-REDDIT, או תמונות בכללי. טעינת GIFS וכו' איטית בצורה מוגזמת) וטעינת דפים.

בנוסף, יש לי Packet Lose במשחקי רשת.

 

כמובן שניסיתי לעשות ריסט לראוטר, למודם, להחליף DNS וכל הדברים הקבועים, אבל שום דבר לא עזר.

בגלל שראיתי מישהו נוסף שזה קרה לו, זה די ברור שזו בעיה שלא קשורה אלינו.

 

השאלה היא האם אנשים נוספים פה חווים את הבעיה הזו לאחרונה? ואם כן, אתם מאמינים (יודעים מנסיון עבר) אם הבעיה הזו תיפטר מעצמה בקרוב?

 

תודה.

 

היי,

 

מוזמן לשלוח פרטי התקשרות במייל ל: online@bezeqint.net ואדאג שנציג טכני יחזור אליך בכדי לבדוק מולך את הנושא.

 

מתן, בזק בינלאומי

פורסם
  • מחבר
ציטוט של XTZ-Mike

אהלן,

חשוב גם לציין מאיפה אתה בארץ - אולי מדובר בבעיה כללית או בעיה ספציפית למיקום מסוים.

בכל מקרה, אני מת"א, עם תשתית הוט 200 מגה, ספק נטוויז'ן וגם אני חווה גלישה איטית מתחילת השבוע בערך.

מתבטא בזמן טעינה ארוך של אתרים ומהירות הורדה איטית.

לא הפעם הראשונה שזה קורה ובדר"כ זה נפתר לבד אבל צריך להיות במעקב על זה במידה ולוקח יותר מדי זמן.

 

עריכה:

כרגע ולאחר שביצעתי ריסטארט למודם ולראוטר המצב השתפר פלאים (כרגיל) - אמשיך לעקוב במהלך היום לראות אם המצב נשאר ככה או מתדרדר בחזרה.

 

אני מכפר סבא.

אנסה גם לעשות ריסטרט לראוטר\מודם (שוב). מקווה שיעזור. תודה.

 

ציטוט של מתן בזק בינלאומי

 

היי,

 

מוזמן לשלוח פרטי התקשרות במייל ל: online@bezeqint.net ואדאג שנציג טכני יחזור אליך בכדי לבדוק מולך את הנושא.

 

מתן, בזק בינלאומי

 

הייתי איתם בקשר אתמול, ניסו הכל כדי לעזור לי. בכל אופן אני כרגע לא בבית. אעדכן אם הבעיה לא תיפטר אחרי ריסטרט נוסף.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים