אין זמן לנוח: ליבות Zen 4 כבר בפיתוח ב-AMD - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אין זמן לנוח: ליבות Zen 4 כבר בפיתוח ב-AMD


yonatan.mendelson

Recommended Posts

אורח איציק

אם ישאירו את המחירים התחרותיים גם בייצור 7 ננו אז אני חושב שהם יתנו לאינטל בראש, כי בתהליך כזה פיצפון אפשר וצריך לספק ביצועים לפחות זהים אם לא יותר טובים משל .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בנוסף נאמר שגם הZEN2+ יתמוך בסוקט הקיים, בקיצור אחלה סוקט יצא להם שגם תורם בעקיפין לאיכות הסביבה ופחות פסולה אלקטונית לעומת חברה אחרת שמחליפה ציפסטים וסוקטים כמו גרבי ריצה!.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הפיסקה האחרונה היא הכי ראלית כרגע! לדעתי זן טעות חמורה מצד להתקבע על 2021! _ (אלא אם הם כבר יודעים מה יש לאינטל במגרה) עד 2021 כל השוק הולך להשתנות והמילה "מהיסוד" נכונה ביסודה! הגראפיקה החישוב ובאופן ישיר גם התקשורת. הכל יקבל סטנדרטים חדשים. _ (יהיה מצער אם תציג לנו בואותו הזמן שתהיה שווה ל 24 חודש אחורה ולא לנקודת הזמן העתידה לבוא)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אורח איציק

צריך להיות רלוונטי לא רק למשוגעים שמחליפים מחשב כל שנה או פחות. לאינטל אין כלום בשרוול, אמר אדם חכם ''אין דבר מסוכן מאשר התבצרות בהצלחה'' הובילה במשך עשור בשוק וכעת עושה את כל הטעויות האפשריות וממש מגישה על מגש כסף את המלכות למתחרה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בקשר כל מה שקשור לכרטיסי המסך של ...יכול להיות שהם אלה שימציאו את הגלגל ולא יתקעו עם גלגל ישן ידוע שAMD רצו אצו לכיוון הליטוגרפיה הכי קטנה ועדיין ממשיכים ומצד שני כולם יודעים שהם עדיין מפתחים את כל מה שקשור לINFINTY FABRIC המתמתיקה הפשוטה שלי אומרת שכנראה ככל שיהיה יותר מזערי כך יוכלו ביתר קלות ליצור טכנולוגיה בעולם הגרפי(הצליחו בעולם המעבדים(הלא גראפים) ובזכות זה אפילו לא יצטרכו כרגע לעבוד על מעבדים שהם HIGH END אלא לחבר שני MID RANGE שביחד יתנו HIGH מה אתם אומרים נשמע הגיוני? אה ואיך שכחתי בזכות כך המחירים שיוכלו למכור לצרכנים יהיו זולים משל או נוידיה...אז מה אומרים הגיוני?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...