מחפש חנויות באיזור הדרום והמרכז שמאפשרות להתרשם מהמסך במקום, וכן מידע על מסכים ידידותיים לעיניים - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מחפש חנויות באיזור הדרום והמרכז שמאפשרות להתרשם מהמסך במקום, וכן מידע על מסכים ידידותיים לעיניים


חתולהו

Recommended Posts

אני סובל מראייה לקויה ומכאבי ראש כתוצאה משימוש ממושך במסך ("eyestrain"), כך שחשוב לי להיות מסוגל לבחון את המסך במידת האפשר. באיזור באר שבע לא ממש הצלחתי לאתר מקום כזה עד כה (או לפחות לא כזה שמתמקד במחשבים).

 

אני מתעניין במיוחד ב-xg2401, בשל מגוון סיבות (מחיר, כיוונון, היעדר ריצוד וכו'), אולם מאחר שההיצע בארץ כנראה מוגבל, לא באמת מצפה להיות מסוגל לבחון אחד לפני הרכישה (בוולקום כבר שאלתי). אשמח לשמוע רשמים (אנקדוטליים או כלליים) על חדות התמונה, ה-presets, המעמד, בהירות הטקסט, נוחות וכדומה, מה-2401 ספציפיצית או ממסכים דומים (CFG73, S25HG50, האסוסים השונים, XF240H וכן הלאה). אם יש למסך מצב קריאה, אשמח לשמוע גם עד כמה הוא מועיל.

 

בפועל אני משדרג מ-Mag 2000W בן עשור (היה טוב דיו למשחקים, לעבודה וגלישה  היה בעייתי בשנים האחרונות), כך שכל מסך חדש יהיה כנראה שיפור משמעותי, אבל מידע נוסף בכל זאת יסייע לי מאוד. טווח המחיר שלי כרגע הוא סביב 1300 ש"ח או פחות (קניתי מחשב חדש השבוע).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...