בעיה בהתקנת וינדוס 10 מבוט - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעיה בהתקנת וינדוס 10 מבוט


No-One

Recommended Posts

שלום לכולם.

ברשותי מחשב נייד x200ma, כמה בעיות של מסכים כחולים תוך כדי שימוש לעיתים מזדמנות (לכאורה ללא קשר באופי השימוש במחשב - לפעמים בגלישה, לפעמים בזמן מנוחה, לפעמים תוך שימוש בנגן וכו') חווה נפילה קטנה ועדיין עבד לאחר מכן לערך יומיים.

עכשיו כאשר אני מפעיל אותו עולה  "תיקון אוטומטי" בחלון כחול, "לתיקון אוטומטי לא היתה אפשרות לתקן את המחשב שלך, יש אופציה להכנס לאפשריות מתקדמות שאף אחת מהם לא מקדמת את הנושא לשום מקום.

החלטתי לפרמט ולהתקין עם בוט.

 

ניסיתי לעשות לו בוט מusb בעזרת rufus, ובין כשהגדרתי מחיצה mbr ובין gpt, כאשר המחשב עלה מהבוט, בחלון בחירת הכונן עליו יותקן הוינדוס, כל כונן שאני בוחר אין אפשרות להתקין שם: "אין אפשרות להתקין את בדיסק זה. הדיסק הנבחר כולל טבלת מחיצות מסוג mbr. במערכות efi, ניתן להתקין את וינדוס בדיסקים מסוג gpt בלבד." ניסיתי לפרמט את c, ושוב, ניסיתי לצרוב על דיסק את האימג שמורידים מהאתר של וינדוס ולהעלות אותו דרך cd שמחובר דרך usb וחוזר חלילה.

תודה. 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תגדיר באמצעות רופוס את סוג המחיצה כ-GPT. תעלה את המחשב מה- ותמחק את כל הכוננים עד שהכל יהיה שטח שלא הוקצה. אז תלחץ חדש והוא ייצור את המחיצות של מצב UEFI ואז תהיה לך אפשרות להתקין את הוינדוס

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תשאיר את D אבל את המחיצות הראשונות (מחיצות מערכת וכונן C) תמחק ותבחר על השטח שלא הוגדר ליצור כונן חדש. עכשיו ההתקנה תיצור 4 מחיצות והדיסק יהיה GPT ותוכל להתקין את הוינדוס במחיצה החדשה שנוצרה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא.

 

אתה לא יכול לשנות את טבלת המחיצות של הדיסק בלי למחוק את כל המחיצות. כן, אתה חייב למחוק גם את D.

 

אם יש אפשרות בBIOS לשנות את הBOOT מEFI לLEGACY, ייתכן שההתקנה של תעבוד לך במצב MBR.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...