פורסם 2018 באוגוסט 137 שנים https://www.guru3d.com/news-story/review-amd-ryzen-threadripper-2950x-and-2990wx.html אם זה מתישהו* בעתיד הרחוק\קרוב ימומש בגיימינג.. זה פשוט מטורף. ב Workloads שמנצלים את זה, מפלצת ביצועים. AMD לא נחים. נערך 2018 באוגוסט 137 שנים על-ידי coch
פורסם 2018 באוגוסט 137 שנים חחח אשכרה, כמו הדגים בסוף ב"מחפשים את נמו" - ? NOW WHAT ! יצאו מעבדים חייתיים ועכשיו צריך לחפש מה בדיוק לעשות איתם. בד"כ התוכנות הקדימו את החומרה, עכשיו, גם את זה AMD הצליחו להפוך.
פורסם 2018 באוגוסט 137 שנים מחבר ציטוט של askme בד"כ התוכנות הקדימו את החומרה, עכשיו, גם את זה AMD הצליחו להפוך. נראה לי הפוך ממה שכתבת. מעבד כמו i5 2500K מחזיק היום 60 פריימים עם קצת המהרה, כותרים מודרניים. גם תחת API's שלא היו רלוונטיים בתקופה ההיא. חומרה של פעם* תמיד מראה שרירים גם שנים אחרי. אם כבר צריכים לשפר משהו, זה ההיפך. אמתין לאנשי תוכנה כדי שיגיבו. מעניין לדעת באמת מה התשובה הרלוונטית, כי AMD פה באמת הגזימו. שיש ניצול של המעבד על ידי כל דבר, הוא משאיר אבק למעבדים אחרים. נערך 2018 באוגוסט 137 שנים על-ידי coch
פורסם 2018 באוגוסט 137 שנים לא, לא הפוך ממה שכתבתי. תראה מה כתבת בעצמך בשורה האחרונה. אם תצא לרגע מעולם הגיימינג והפריימים, תראה שבתחום עריכת ווידיאו לדוגמה, מה שכתבתי נכון ויותר מזה.
פורסם 2018 באוגוסט 137 שנים אני קורא את מה שאתם כותבים אבל לא ממש ירדתי לסוף דעתכם . מה בדיוק ניסיתם להגיד?
פורסם 2018 באוגוסט 137 שנים מחבר ציטוט של eitan1980 אני קורא את מה שאתם כותבים אבל לא ממש ירדתי לסוף דעתכם . מה בדיוק ניסיתם להגיד? הוא אומר שהחומרה מפגרת מאחורי התוכנה, או לפחות עד לאחרונה. אני אומר - ההיפך ( הרציונאל עובד ). אני לא איש תוכנה. אולי אני טועה, אולי לא - וזה לא באמת משנה. דווקא מעניין לשמוע הסבר מאנשי מקצוע. נערך 2018 באוגוסט 137 שנים על-ידי coch
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.