פורסם 2018 במאי 237 שנים לפני למעלה משנה רכשתי מחשב לנובו Yoga . לתדהמתי, התברר כי המחשב מחשמל, כאשר הוא מחובר עם המטען לחשמל. לא מדובר בחשמל סטטי אלא ממש במכת חשמל לא נעימה ומסוכנת. המחשב נמסר לתיקון במסגרת האחריות, ועם תום תקופת התיקון לנובו הודיעו לי שאין ביכולתם לתקן המחשב וקבלתי זיכוי עבורו. כמי שבתמימותו האמין (בלשון עבר) במותג לנובו רכשתי שוב מחשב YOGA ואולם גם הפעם, מחשב אחר, מתברר כי המחשב מחשמל. ברור לכל כי לנובו מוכרים, לפחות בארץ, סדרה פגומה של מחשבים. אחד הנציגים שעימו דברתי אף ציין ש"הבעייה מוכרת" (מה שלא מונע מהם להמשיך למכור סחורה פגומה). המחשב השני נמסר לתיקון ונדפק ונשבר במהלך ההובלה ע"י חברת ההובלות של לנובו. מוקד השרות של לנובו אינו מעודכן ולא מוכן למסור מידע מתי המחשב יתוקן. הם הפנו אותי למעבדת התיקון שלהם שהוא למעשה קבלן משנה בשם CPM שהעדכון היחיד שמוכן למסור הוא כי הם מבקשים מחברת השליחות פיצוי על הנזק שנגרם למחשב בעת ההובלה. כאשר הפנתי את תשומת לבם כי אין זה מענייני אופן התנהלותם והתחשבנותם מול חברת השליחויות שלהם, הדבר כלל לא עניין אותם. הם לא מסוגלים לספק תשובה מתי יתוקן המחשב. לתשומת לבכם!
פורסם 2018 במאי 237 שנים תודה רבה על המידע המעניין, תוכל לרשום את הדגמים המלאים של המחשבים הבעייתים, כי יש כמה Yoga שונים
פורסם 2018 במאי 237 שנים תקע החשמל הוא עם 3 פינים או שניים ? השקע בספק הוא 2 או 3 פינים ? נסה לסובב את התקע ב 180 מעלות ולחבר לחשמל.. עדיין "מחשמל" ?
פורסם 2018 במאי 237 שנים ציטוט של Ivan נסה לסובב את התקע ב 180 מעלות ולחבר לחשמל.. עדיין "מחשמל" ? הוא כתב שהמחשב עדיין אצלם אז זה לא שאלה מועילה...
פורסם 2018 במאי 237 שנים ציטוט של Ivan תקע החשמל הוא עם 3 פינים או שניים ? השקע בספק הוא 2 או 3 פינים ? נסה לסובב את התקע ב 180 מעלות ולחבר לחשמל.. עדיין "מחשמל" ? ^^^^^ הנייד לא אצלו. חוץ מזה זה בסה"כ נייד. לא צריך טקסי וודו בשביל להפיל את הנייד ! CPM - לא צריך להרחיב את הדיבור. ביזיון מתמשך.
פורסם 2018 במאי 237 שנים הייתי חושד יותר בחשמל אצלך בבית. במקרה שתיארת החברה תובעת את הביטוח של חברת השליחויות. אותצך זה לא אמור לעניין - תוודא מה ההתחיבות שלהם לתיקון ויום אח"כ תדרוש את המגיע לך.
פורסם 2018 במאי 237 שנים מחבר הדגם הוא לנובו יוגה 520. בזמנו בדקתי החשמל גם במקומות אחרים בבית שלי וגם בבתים אחרים ועדיין היתה אותה הבעייה. כאמור, את המחשב הראשון שחישמל, הם בדקו והחליטו שלא ניתן לתקנו. איש לא טרח לבודק את אצוות הייצור הזאת ולעשות לה recall. הם בינתיים ככל הנראה מתקוטטים עם חברת השליחויות - הלקוח לא מעניין אותם - אני מפריע להם בעבודה האמיתית. אפשר גם לחזות מה יקרה אלא אם כן משהו שם יתעשת: 1. הם יסיימו הריב שלהם עם חברת השליחויות 2. הם יתקנו את החלק (כנראה מסך) שנשבר 3. ישלחו המחשב אלי 4. אני אגלה כי את נושא החשמל הם לא תיקנו 5 המחשב ישלח אליהם לתיקון 6 הם יחזרו אלי הרבה ימים רבים ומיותרים ויציינו שלא ניתן לתקן הבעייה .
פורסם 2018 במאי 237 שנים תפנה למדור הצרכנות של מוסף "ממון" של ידיעות אחרונות. זה הסיכוי הטוב ביותר שלך מול CPM ודומיו. מיותר לציין שאתה צודק אבל..... בוא תתקדם !
פורסם 2018 במאי 237 שנים ציטוט של צבי ישראל בן דוד הוא כתב שהמחשב עדיין אצלם אז זה לא שאלה מועילה... הוא טוען שזאת בעיה די כללית, אז אחרים עם הבעיה יכולים לבדוק ולענות. הוא כנראה לא האחד והיחיד שקורא את הדיון הזה.
פורסם 2018 במאי 257 שנים אני רכשתי לפני חודש Lenovo yoga 730 ואצלי אין שום בעית חשמל כזו או אחרת. יכול להיות שזה באמת דגם בעייתי. בכל מקרה אני חשוב שמי שיש לו תלונות על האחריות של לנובו ומעבדות cpm שיפרסם את זה,זה יכול רק לעזור.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.