2 מפרטי גיימינג לביקורת - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

2 מפרטי גיימינג לביקורת


tenz

Recommended Posts

היי לכולם עומד לקנות מחשב שבוע הבא והרכבתי 2 מפרטים ב TMS ומאוד רוצה לדעת פה חוות דעת, מה עדיף, ומה יותר טוב. המחשב עבור גיימינג. חשוב לציין המחשב לא הולך לעבור OC. 
אם יש המלצות להחליף או לשנות משהו אשמח מאוד. תודה!

מפרט 1: https://www.tms.co.il/12124

מפרט 2: https://www.tms.co.il/12125

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של aknv tchtk

נראה לי ששכחת לשים כונן SSD בשביל מערכת ההפעלה כונן שכזה יאיץ את המחשב פי כמה בכל מפרט נתון 

כונן אני לא צריך לרגע הנכון.

מה אתה חושב על המפרטים בעקרון?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כדאי שתמלא שאלון כדי שיוכלו לעזור לך. אני לדוגמא לא הבנתי למה קירור מים ולוח אם כלכך יקר, אך אולי אם תמלא את השאלון זה יענה לי על השאלה. ולגבי , למה אין צורך? זה די בסיסי היום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של --- The King ---

כדאי שתמלא שאלון כדי שיוכלו לעזור לך. אני לדוגמא לא הבנתי למה קירור מים ולוח אם כלכך יקר, אך אולי אם תמלא את השאלון זה יענה לי על השאלה. ולגבי SSD, למה אין צורך? זה די בסיסי היום.

אף פעם לא השתמשתי ב ולפי מה שידוע לי הוא בעקרון מריץ את המערכת הפעלה יותר מהר ואין לי כל כך בעיה שהוא יעלה יותר בכמה שניות פחות מהר.

תקן אותי במידה ואני טועה במשהו אשמח.

קירור מים בחרתי ללכת על משהו טוב כי הבנתי שקירור מים יותר טוב ושומר על טמפרטורה כמעט קבועה עם המעבד ככה קראתי בכל מיני פורומים בארץ ובעולם. למרות שהוא יותר נועד ל oc. 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כונן זה לא רק לזמני עליית מערכת ההפעלה יותר מהר זה גם לחווית שימוש כללית יותר טובה העתקת קבצים יותר מהירה וכו' זה משדרג את המערכת פי כמה וכמה מנסיון שדרוג מחשב שהיה בו רק כונן רגיל לכונןssd וכן לא חייב ללכת על מים שעולה יותר יקר מקירורי אוויר שיעשו את העבודה לא פחות טוב כמו שבטח ימליצו לך כאלו שמבינים פה בפורום הנפלא הזה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כונן בהחלט תורם לקיצור זמן עליית מערכת ההפעלה, אך הוא תורם גם לזמני טעינה קצרים יותר באופן כללי (של תוכנות, משחקים) ולחוויה "חלקה" יותר בעת שימוש במחשב. בעצם כל פעולה שנעשת במחשב שמצריכה טעינה של קבצים כאלו ואחרים מכונן האחסון, תיהיה מהירה יותר עם , ויש המון פעולות כאלה שהמערכת מבצעת כל הזמן אפילו מבלי שאתה מודע לכך. היום הוא סטנדרט ולדעתי "חובה" בכל מחשב חדש שנקנה, בטח ובטח בתקציב כמו שלך, ועל אחת כמה וכמה שהוא מיועד לגיימינג, ככה שמשחקים שתתקין על ירוצו מהר יותר משמעותית מבחינת זמני טעינה, והדבר לדעתי הכרחי במשחקים כבדים.

בקיצור, ההבדל בין SSD לבין HDD הוא שמיים וארץ ואתה תבין את זה כנראה רק אחרי שתעבור ל- SSD ואז תחזור ל- HDD ולא תבין איך יכלת לעבוד ככה פעם.

 

לגבי נוזלי, הסיבה שכתבת היא היום כבר די "דעה קדומה". בימיינו יש כבר קירורי אוויר לא פחות טובים ואף לא פחות שקטים מקירורי מים, אך במקרה שלך ממש אין טעם להשקיע כלכך הרבה על למעבד, בין אם הוא אוויר או מים. של 100-150 ש"ח יעשה את העבודה בצורה מצויינת.

 

אני ממליץ שוב שתמלא את השאלון, נתתי רק שני דוגמאות שלא הבנתי מהמפרט (שאגב לא התייחסת לנושא הלוח), עם כל שאר הפרטים שבשאלון אולי אוכל לתת הערות והארות נוספות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...