עבור לתוכן
  • צור חשבון
  • מי אנחנו?

    שלום אורח/ת!

     
    שים לב - על מנת להשתתף בקהילה שלנו, להגיב ולפתוח דיונים חדשים, עליך להצטרף כחבר רשום.

    החברים שלנו נהנים מיתרונות רבים, כולל היכולת להשתתף בדיונים, להנות מהגרלות ומבצעים לחברי האתר, ולקבל מידי שבוע את התכנים הבולטים שלנו ישירות במייל.

    לא אוהבים שמציקים לכם במייל? ניתן להירשם לאתר אך לוותר על הרישום לעידכוני המייל השבועיים.

רון88

תוך כמה זמן הייתם מצפים מחנות לתקן טלפון באחריות?

Recommended Posts

רון, אתה חייב להתחיל למקד את השאלות שלך. השאלה הזאת יותר כללית מכל דבר בתחום הזה.

אנא פרט את סוג התקלה, המכשיר וכו'.

 

דיונים כאלה נטולי תוכן ימחקו ללא התראה להבא.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

הם לא אמרו לי את התקלה אבל הוא הראה מסך בוט ללא כל תגובה

 

זה שיואמי A1 

 

חנות שנקראת MDK

 

והאם זה בכלל רלוונטי מצידם לבקש סיסמת טלפון?

מה זה נותן?

הרי אפשר לראות שהתקלה נפתרת גם בלי סיסמא - כי הוא בכלל לא מגיע לשלב בקשת סיסמא

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

כשמכשיר נשלח למעבדה בד"כ דורשים את סיסמת המכשיר וזה תקין לחלוטין.

אם המכשיר נשלח למעבדה אני חושב שהחוק מחייב אותם לזמן תיקון של עד 10 ימי עסקים.

נערך על-ידי --- The King ---

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

עדכון:

הם אמרו היום לאחר שצילצלתי שיש בעיה בזיכרון ושלחו את זה למעבדה יחידה בארץ שאפשר לתקן את זה בה

 

אמרו שאין כזה דבר עד 10 ימים שחובה לתקן...

 

הם צודקים?

אם זה בעיה בזיכרון אולי שיחליפו לי מכשיר וזהו. שווה להם כל הטירחה הזאת?

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
  • צור חדש...
Back to top button
Close
Close