פורסם 2018 בפברואר 137 שנים אז בוא נדבר באופן כללי ללא TMS אני אסביר שוב. ש לקוח סביר ( אתה) שאתה רוצה לקנות כרטיס מסך ולקבל מה שמגיע לך כחוק יש לקוח אחד שמעוניין במיינינג , לבנות ריג של 6-12 כרטיסים. לא היה אף לקוח שחשב לפצל את הרכישה ל 20 יחידות. כל מי שנמא פה בדיון הוא לקוח סביר ולא שייך לקבוצה שניה.
פורסם 2018 בפברואר 137 שנים Kirill-TMS אמרת למשל שאם הלקוח קונה מעל 6 כרטיסים הוא מאבד את האחריות אז מה קורה אם לקוח עושה 20 הזמנות במקום אחת? זה עדיין נחשב הזמנה אחת? ואם כן אם אני מזמין כרטיס היום ועוד יומיים עוד כרטיס וכו' אז מה קורה במצב הזה? כלומר מה זה אצלך קנייה של 20 כרטיסים? אני אומר כי להגביל אחריות או לעשות מגבלת קנייה לאחריות זה לא ריאלי כפי שאתה שם לב כי אפשר לעקוף זאת בקלות נערך 2018 בפברואר 137 שנים על-ידי nirvcr
פורסם 2018 בפברואר 137 שנים כן , לקוח פרטי קונה 20 כרטיסים 1070 למטרות גיימינג רק כרטיסים אולי עם מעבדי G4400 + ספקים 1200W לוחות שמתאימים ל 6-12 כרטיסי מסך
פורסם 2018 בפברואר 137 שנים אמרת למשל שאם הלקוח קונה מעל 6 כרטיסים הוא מאבד את האחריות אז מה קורה אם לקוח עושה 20 הזמנות במקום אחת? זה עדיין נחשב הזמנה אחת? ואם כן אם אני מזמין כרטיס היום ועוד יומיים עוד כרטיס וכו' אז מה קורה במצב הזה? כלומר מה זה אצלך קנייה של 20 כרטיסים? טוב חברה זה לא המצב כפי שאתם רואים פה. * לקוח לא מעבד אחריות - לא אסביר את המשפט הזה ( יש לי לוגו של TMS ליד השם ויבואנים גם נמצאים פה) מי שרוצה הסבר יקבל פרטי. * לקוח שקונה 20 כרטיסים לא מקבל מחיר של כרטיס בודד. לקוח שרוצה ריג מייניג לא ימתים 20 יום לעשות את הקובמינה, הוא רוצה את זה כמה שיותר מהר.
פורסם 2018 בפברואר 137 שנים @Kirill-TMS מה שאתה אומר אם אני מבין נכון זה שבא קונה ורוצה 20 כרטיסים ואומר לך (או שאתה מסיק משאר הציוד שהוא קונה) שזה לכריה אז במעמד הקניה אתה מודיע לו(או לא מודיע) שהאחריות יורדת ל-6 חודשים(נניח), ורושם את המיספרים הסידוריים, ומבחינתך זה משך האחריות? (ואני לא מדבר עליך או TMS אלא על העקרון). האם הבנתי נכון?
פורסם 2018 בפברואר 137 שנים זה מה שנרשם בחשבונית, לפני שלקוח משלם כמובן. אם זה בפעול משך האחריות - אין לי תשובה לזה.
פורסם 2018 בפברואר 137 שנים ציטוט של --- The King --- Milford אתה טועה. אם כך אז אני יכול לקנות מוצר אלקטרוני שעולה מעל 150 ש"ח ולהשחיט אותו. מישהו חייב לתת לי עליו אחריות? א. אני לא טועה. חבל שאתה כותב דברים בלי להכיר את החוק. ב. מה הקשר? אם אתה תשחיט אותו בכוונה אז יש סעיף בחוק שמחריג אותך. פרק ב', סעיף 2-ג': ציטוט (ג) על אף האמור בתקנת משנה (א), הוכיח היצרן כי מקור הקלקול בנזק מכוון שגרם הצרכן, יהא פטור מחיוביו לפי תקנה זו.
פורסם 2018 בפברואר 137 שנים ציטוט של --- The King --- תופס. מבחינת החוק היצרן הוא זה שמגדיר איך להשתמש במוצר, ואם נעשה במוצר שימוש שלא לפי הוראות היצרן אז הוא לא מחוייב לספק אחריות. בדוק. אתה לא מכיר את החוק הישראלי, וזה שתכתוב "בדוק" לא יגרום לשטות שכתבת להיות נכונה. אגב נותן האחריות הוא לא היצרן אלא היבואן.
פורסם 2018 בפברואר 137 שנים ציטוט של Milford Cubicle אתה לא מכיר את החוק הישראלי, וזה שתכתוב "בדוק" לא יגרום לשטות שכתבת להיות נכונה. אגב נותן האחריות הוא לא היצרן אלא היבואן. היבואן נותן אחריות ע"פ הוראות היצרן, לזה התכוונתי. ציטוט של Milford Cubicle א. אני לא טועה. חבל שאתה כותב דברים בלי להכיר את החוק. ב. מה הקשר? אם אתה תשחיט אותו בכוונה אז יש סעיף בחוק שמחריג אותך. פרק ב', סעיף 2-ג': רשאי יצרן לדרוש תמורה בעד תיקון שביצע בטובין לפי דרישת הצרכן, או בעד הובלתם או החלפתם, לפי הענין, אם הוכיח, לפני ביצוע התיקון, שהקלקול בהם נגרם כתוצאה מאחת הסיבות שלהלן: (1) כוח עליון שהתרחש במועד מאוחר ממועד מסירת הטובין לצרכן; (2) זדון או רשלנות של הצרכן, לרבות שימוש בטובין בניגוד להוראות השימוש ובלבד שהוראות השימוש סבירות בנסיבות הענין, והכל בכפוף להוראות כל דין; הנה, מכיר את החוק, לא סתם רשמתי.
פורסם 2018 בפברואר 137 שנים אוקי, אולי אפשר לדון על החלק הזה של המשפט. אבל אני ממש לא "כותב דברים בלי להכיר את החוק", או "כותב שטויות". כתבתי את מה שכתבתי בהתבסס על הסעיף הזה בחוק, ואפשר להתווכח עליו האם הוריאות השימוש "סבירות" או לא. אבל אני משער שיצרני הכרטיסים דאגו לכך שתנאי השימוש יהיו "סבירים".
פורסם 2018 בפברואר 137 שנים לי נראה ששימוש של 100% 24/7/365 יכול בהחלט להחשב כשימוש לא סביר, השאלה היא איך הם יכולים להוכיח שזה השימוש שנעשה... האם אפשר לבדוק כמה זמן עבד כרטיס מסך (כמו למשל שיש בHD מונה שעות)?
פורסם 2018 בפברואר 137 שנים אתה קונה מערכת הבא G4400 8GB RAM SSD 120GB BIOSTAR B250 BTC-PRO 11 יח של - GTX לא משנה איזה + 2/4 יחידות של ספקי כוח של 1200W זה לא מחשב לסוליטר. לעולם לא רשמתי שלקוח לא יקבל אחריות ב 100%. ציינתי שב 100 אחוז רשום בחשבונית.
פורסם 2018 בפברואר 137 שנים לא נראה לי תקף כלל, דבר ראשון אתה לא על סמך חשד שיש לך לקבוע מה השימוש. דבר שני, נגיד שהוא התחרט והבין שכרייה זה לא כלכלי ומכר את הציוד למשתמשים פרטיים שעושים שימוש סביר בהחלט בכרטיס בהתאם לאחריות? וד"א מה אתה רושם בחשבונית שהציוד ישמש כנראה לכרייה או שאתה רושם מראש שאין אחריות/אחריות מופחתת?
פורסם 2018 בפברואר 137 שנים ^ לא נראה לך לא צריך לקנות.:) אם אתה רוצה מינניג זאת המציאות אם מכרת את זה לבן דוד שלך ולא אמרת לו מה שמופיע מפרוש בחשבונית שלך אז .... לא רוצה להיות קרוב משפחה שלך:) * לא נראה לך כי אתה לקוח סביר ולא מיינר. בפעם ה -5 , אתם לעלום לא תבינו את הצד השני, אחריות לא פאקטור במקרה זה. איך הגעתם לאתם שוב? אני מסביר לך את המצב ללא שום קשר ל - TMS!
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.