עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

האם כדאי להזמין מסך מחו"ל? (אחריות)

Featured Replies

פורסם

אני מעוניין לרכוש מסך מחשב שהיה פעם הארץ אך כבר לא ניתן להשיגו, וגם כאשר היה אפשר, המחיר בארץ היה *משמעותית* גבוה יותר מזה שבחו"ל.

המסך של חברת ACER.

אני יכול להזמין מ NEWEGG (עדיף כי שם יותר זול) או מ AMAZON

השאלה היא מה יהיה מבחינת אחריות מכל אחד משני האתרים האילו, במקרה ואצטרף לממש ב 3 שנים הקרובות. מבחינת פיקסלים מתים או כל דבר אחר אשר עלול להשתבש.

לא מזמן הזמנתי מ AMAZON עכבר והייתי צריך לממש אחריות. שלחו חדש מבלי לשאול בכלל ומבלי לבקש את הקודם בחזרה. אני לא יודע איך יהיה עם מסך יקר, או איך יהיה מ NEWEGG.

 

והאם יש סיכוי שבמעבדה של ACER בארץ יקבלו מסך מחו"ל לתיקון? או שצריך מסך שנקנה בארץ?

 

מה עם מעמ, מיסים כלשהם?

 

תודה :)

נערך על-ידי b3ta0

פורסם

ניואג ואמזון לא מספקים אחריות לארץ, אתה תוכל לממש אותה רק בארה"ב ורק אם קנית מוצר שכולל איתו אחריות.

מה שכן, באמזון יש תקופת זמן מסויימת (שמשתנה ממוצר למוצר בהתאם למחיר שלו ולעוד פרמטרים) שבה אתה יכול להחזיר להם את המסך ולקבל החזר כספי. אם ההחזר הוא מסיבה מוצדקת כמו שהמסך לא תקין, אתה תקבל החזר כספי גם על המשלוח והמיסים ששילמת. אם הסיבה היא סתם כי לא אהבת את המסך אז אתה תקבל החזר על מחיר המסך עצמו בלבד.

לגבי מיסים, גם בניואג וגם באמזון המחיר שתשלם בביצוע ההזמנה הוא המחיר המקסימלי. זאת אומרת שבטוח לא תשלם יותר מזה, ואולי תקבל החזר מיסים במידה ושילמת יותר ממה שצריך.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.