פורסם 2018 בפברואר 67 שנים חברת הענק חוגגת רבעון מוצלח ברובו עם השקת גרסאות מעודכנות ל-Surface Book 2 ול-Surface Laptopלכתבה
פורסם 2018 בפברואר 67 שנים בארץ היבואנים השתוללו עם המחירים, בהתחלה חשבתי שזו בדיחה או טעות הקלדה ומתברר שלא. הלוואי והיו מביאים את המחשב הבורדו שלהם במחיר נורמלי, הייתי קונה מיד.
פורסם 2018 בפברואר 67 שנים כתבה מעניינת. לפני שנה+ חשבתי לקנות סרפס פרו. (הטאבלט). נראה מדהים, חזק, דקיק, הייתי בטוח שהוא מכשיר מעולה. התחלתי לקרוא ביקורות באמזון, וכמנהגי קראתי דווקא את השליליות. הייתי בהלם, מאוד מהר. משתמשים דיווחו על תקלות הזויות, מכשירים מתים, קופאים, כל מיני צרות מוזרות מאוד. כדי להיות בטוח שהתלונות ייחודיות לסרפס, הלכתי למחשבי מקבוק, באמזון. בחרתי דווקא ביקורות שליליות. קראתי הרבה. שמתי לב למשהו מעניין: כל הביקורות השליליות על המקבוקים התייחסו לתוכנה, לסוג החיבורים, להתנהגות של אפל באופן כללי. פשוט לא נתקלתי בתלונות על אמינות המוצר מבחינה טכנית. אף אחד (כמעט) לא קנה מכשיר וגילה שהוא לא נטען, לא נדלק, לא נכבה, לא עובד, סובל מבעיות דרייברים. עשיתי לעצמי את המסקנות שלי, וויתרתי על הרעיון לקנות סרפס פרו.
פורסם 2018 בפברואר 67 שנים ציטוט של natee התחלתי לקרוא ביקורות באמזון, וכמנהגי קראתי דווקא את השליליות המנהג שלך יבטיח לך לראות ביקורות שליליות על כל מוצר בעולם, בהתחייבות.
פורסם 2018 בפברואר 77 שנים כשקוראים ביקורות עדיף לקרוא את ביקורת הביניים - אלה של 3 כוכבים (ואם יש זמן גם את 2 - 4 ) אלה הביקורת המאוזנות יותר של אנשים שרואים את הצדדים החיוביים כמו גם השליליים. ביקורות הקצה לרוב מושפעות מגורמים אישיותיים ו/או נטייה לחזק בדיעבד את הצדקת הקנייה (אלא אם המוצר באמת מעולה או ממש נפילה. לרוב לכל דבר יש יתרונות וחסרונות). יש אתרים בהם אפשר לראות ביקורות אחרות של אותו הנסיין- ואז אפשר לראות אם מדובר במתלונן סדרתי שמסיבות כאלה ואחרות תמיד כועס או מרגיש שנעשה לו עוול, או לחילופין במהלל סדרתי. כמו כן, בעידן הפייק ניוז והמידע הקנוי צריך לקחת בחשבון שיש גם ביקורות מושתלות.
פורסם 2018 בפברואר 77 שנים ציטוט של Milford Cubicle המנהג שלך יבטיח לך לראות ביקורות שליליות על כל מוצר בעולם, בהתחייבות. נכון. לכן גם קראתי אותם ולא רק ספרתי כמה ביקורות יש. הייתי בהלם. הביקורות הרעות על המקים היו בעיקר דברים שאני ואתה יודעים לבד: תוכנה מעצבנת, נעולה, חומרה מוגבלת. וכו'. הביקורות על הסרפס היו מחרידות. תקלות חומרה ותוכנה שפשוט לא אמורות להיות, בטח שלא במחשבים כל כך יקרים.
פורסם 2018 בפברואר 97 שנים ועדיין ציון 4 מתוך 5 לסורפייס באמזון ו3.5 מתוך 5 למאקבוק ממש אבל ממש לא חסר בעיות במהלך השנים במוצרי המחשב של אפל
פורסם 2018 בפברואר 107 שנים בגלל שרות הלקוחות של אפל בארהב ובאירופה, כל עוד המחשב בשרות, עם כל תקלה שיש אתה מביא את המק לחנות אפל רשמית והם מיד מחליפים לך את המחשב בחדש ככה שאתה לא מרגיש את התקלה והלקוח תמיד מרוצה, הפעמים היחידות שיש עם זה בעיות זה רק אם זו תקלה במזיד כגון נפילת מחשב, ריסוק, נוזלים, וגם אז הם מתקנים אבל לוקח כמה ימים ואלו לא מתלוננים בכלל כי הם יודעים שהם דפקו את מחשב שלהם בעצמם. ואפל? אפל לא מפסידה כי יש להם שוק אדיר למכשירים מחודשים ככה שהיא מרוויחה מכל הכיוונים.
פורסם 2018 בפברואר 117 שנים ציטוט של moog ועדיין ציון 4 מתוך 5 לסורפייס באמזון ו3.5 מתוך 5 למאקבוק ממש אבל ממש לא חסר בעיות במהלך השנים במוצרי המחשב של אפל התקלות הפיזיות במקים מקבילות לתקלות הפיזיות בסורפייסים?
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.