פורסם 2018 בינואר 147 שנים כל תירוץ כמו אריזת OEM או חברה שמייצרת לחברה אחרת לא התקבלו במידה ולא צויין כך בעמוד הקניה. גם אם אנחנו רוצים לקנות מעבד באריזה (BOX) או לא באריזה (TRAY), יצויין בעת הקנייה ולא נקנה ונקבל משהו רדומלי. לחבר היה דיסק קשיח חיצוני של חברת TRANSCEND שלאחר שנה הפסיק לעבוד. פתחנו אותו לצורך בדיקה והתגלה בפנים דיסק קשיח של חברת SAMSUNG, אז אני מניח שאם כבר קורה משהו כזה אז הוא יקרה לטובה ולא כמו במקרה כאן שגם מספר הדגם לא תואם. לחברת TRANSCEND יש מגוון לא קטן של כרטיסי זיכרון משלה וכך גם לחברת SAMSUNG כך שאני לא רואה סיבה לערבוב בעיקר שלא ניתן למצוא על כך מידע בכדי לאשר את הדבר מה שמחזיר אותנו ללקוח בעמוד הקניה והאם הגיוני שיקבל דבר שכזה (לא).
פורסם 2018 בינואר 147 שנים יש להם פוטנציאל להיות ברמה של אמאזון מבחינת האמון של הצרכן בהם והשירות אבל הם נופלים כי הם עובדים עם חרא של חברות משלוחים/הפצה כגון exelot. כבר חודש שהחבילה שלי נמצאת במחסן של חברת השליחים לפי הסטטוס, אבל ששלחתי אימייל לבדוק מה קורה הם אמרו לי שזה לא אצלהם והנושא בבדיקה. למי להאמין לסטטוס או להם? כנראה שיותר אני לא אזמין משם, ולכל הפחות בוודאות לא אזמין כשexelot מעורבים בפנים.
פורסם 2018 בינואר 147 שנים פחחחחח איזה פוטנציאל ואיזה נעליים. השירות שלהם לא קרוב להיות כמו זה של אמזון. לא פעם ולא פעמיים שמעתי על אנשים שקנו משם דברים ולא קיבלו שירות הולם אם בכלל. שישלחו מוצרים עם מספר מעקב ואז לא יאבדו להם חבילות בדרך.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.