חיבור אוזניות למחשב - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חיבור אוזניות למחשב


I7210I

Recommended Posts

שלום רב,

ברשותי רמקולים microlab M200 http://microlab.com/en/catalog/2.1/wired/m-200/ כשאני מחבר אל השלט או גלגל השמע (איך שזה נקרא) אני שומע גם באוזניות וגם ברמקולים, וכיוון השמע מהגלגל בעצם לא משפיע על האוזניות בכלל, איפה הבעיה? הרי לחבר ישירות ללוח לא שייך, לחבר בפאנל מקדימה גם לא משפיע היות ומחוברים , אז איך מתגברים על הבעיה?

תודה רבה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נשמע שמשהו קצת לא תקין אצלך, כשאתה מחבר את האוזניות אל השלט הרמקולים היו אמורים להפסיק לנגן (כיוון עצמת השמע מהגלגל באמת לא עובדת עם , החלק הזה בסדר), גם בחיבור מקדימה בפאנל המחשב היה אמור לתת לאזניות עדיפות ולדעת לנתק את הרמקולים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

- לגבי חיבור לשלט אין לי פתרון חוץ מלדבר עם היבואן ולשלוח את הרמקולים לתיקון.

- לגבי חיבור האוזניות בפאנל הקדמי זה אמור להיות פתיר על ידי תוכנה, אני לא יודע באיזה מערכת הפעלה\כרטיס קול\דריברים מדובר אבל אמורה להיות לך אפשרות להגדיר בחלונות את האוזניות כברירת המחדל ואז המחשב יכבה את הרמקולים כשהן מחוברות ואמורה להיות בחלונות גם דרך ידנית לשלוט בזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לגבי הרמקולים אולי הכוונה שלהם היתה שהאזניות יהיו מחוברות קבוע לשלט וכשאתה רוצה להשתמש בהן אתה ידנית מוריד עד הסוף את הווליום של הרמקולים בשלט. 

לגבי הגדרות בחלונות:

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז ההגדרה בוינדוס מסודרת ככה,

מה שמוזר הוא שברמקולים נניח ונמשיף בקו שלך, מדוע כשאני מחליש או מגביר אותם אני שומע את הסאונד בנוסף באוזניות וברמקולים?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כשאתה כותב "אז ההגדרה בוינדוס מסודרת ככה" אתה מבין שאין לי מושג איך היא מסודרת אצלך.

 

לגבי השאלה אין פה שום דבר מוזר הווליום בשלט משפיע רק על הרמקולים ולא על האוזניות כי ככה בנה את זה היצרן וזה כתוב בבירור בהוראות. כשאתה מחבר את הרמקולים לשלט מבחינת המחשב זה לא חיבור נפרד והוא לא יודע שחיברת עכשיו גם . אתה עקפת את החיבורים של כרטיס הקול ומבחינתו מחוברים אליו רק כמו מקודם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...