נפילות FPS פתאומיות בלפטופ - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

נפילות FPS פתאומיות בלפטופ


igallagi

Recommended Posts

מעבד i7

כרטיס מסך 930MX

16 ראם

היו לי כמה פעמים של נפילות FPS בלפטופ, גיליתי שזה קורה כשאני לא מחובר לחשמל ועשיתי מדריכים באינטרנט שפתרו את הבעיה.

כעת זה קורה לי גם כשאני מחובר וגם כשלא.

בנוסף נכנסתי למנהל המשימות וראיתי בביצועים שכאשר יש נפילות FPS מהירות המעבד היא 0.5 GHZ כאשר ברגיל הוא עובד על 3-3.5 GHZ

אשמח לעזרה. תודה חברים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כשאתה משחק או מפעיל כבדות (לרוב שדורשות כח עיבוד מה-GPU ומ-CPU בו-זמנית), הטמפרטורה של הרכיבים עולה שכן גוף הקירור שיש בלפטופים הוא מאוד בסיסי. כאשר הטמפ' מגיעים לנקודה מסויימת, תדרי המעבד וכרטיס המסך יורדים ע"מ לצנן מעט את הרכיבים ע"מ שלא יהיה נזק. זו הסיבה (ככל הנראה) שתדר המעבד אצלך צונח למטה. בדקת מה הטמפרטורות של ה-CPU/GPU בזמן משחק? אם לא, ממליץ לך להוריד תוכנה כמו hwmonitor ולהריץ אותה בזמן שאתה משחק. כשאתה חווה האטה ב-FPS, תמזער את המשחק ותראה לכמה מעלות הרכיבים הגיעו.

 

אם זו אכן הבעיה, יש פתרונות כמו משטח שעליו אתה מניח את הלפטופ או מעין מיני מפוח שמתחבר לחריצי האיוורור ועוזר למאוורר הפנימי להוציא אויר. הפתרונות הללו לרוב יורידו לך בכמה מעלות בודדות, לכן לא כ"כ אפקטיביים. בדוק האם המאוורר המובנה אצלך עובד כמו שצריך וכמובן אין אבק בחריצי האיוורור. 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של YairZ

כשאתה משחק או מפעיל אפליקציות כבדות (לרוב שדורשות כח עיבוד מה-GPU ומ-CPU בו-זמנית), הטמפרטורה של הרכיבים עולה שכן גוף הקירור שיש בלפטופים הוא מאוד בסיסי. כאשר הטמפ' מגיעים לנקודה מסויימת, תדרי המעבד וכרטיס המסך יורדים ע"מ לצנן מעט את הרכיבים ע"מ שלא יהיה נזק. זו הסיבה (ככל הנראה) שתדר המעבד אצלך צונח למטה. בדקת מה הטמפרטורות של ה-CPU/GPU בזמן משחק? אם לא, ממליץ לך להוריד תוכנה כמו hwmonitor ולהריץ אותה בזמן שאתה משחק. כשאתה חווה האטה ב-FPS, תמזער את המשחק ותראה לכמה מעלות הרכיבים הגיעו.

 

אם זו אכן הבעיה, יש פתרונות כמו משטח קירור שעליו אתה מניח את הלפטופ או מעין מיני מפוח שמתחבר לחריצי האיוורור ועוזר למאוורר הפנימי להוציא אויר. הפתרונות הללו לרוב יורידו לך בכמה מעלות בודדות, לכן לא כ"כ אפקטיביים. בדוק האם המאוורר המובנה אצלך עובד כמו שצריך וכמובן אין אבק בחריצי האיוורור. 

אכן נראה שזאת הבעיה, יכול להיות שהיא נוצרה כי הגדרתי שעל חשמל המעבד ייתן 100% כוח במקסימום וזה איפשר לי להתחזר עם גרפיקה גבוהה.

בקיצור הורדתי גרפיקה ושיניתי שהמעבד יעבוד מקסימום עד 70 אחוז כח וכך לא יתחמם ואכן אין נפילות.

תודה רבה לך יתותח

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...