מחפש מחשב ללימודים עם חיי סוללה מרשימים - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מחפש מחשב ללימודים עם חיי סוללה מרשימים


dok1230

Recommended Posts

לפני כמה שבועות קניתי מחשב של inspiron 7570 עם מעבד i7 דור 8 ולצערי הבנתי שהוא לא בשבילי אז החזרתי אותו...(הייתה בעיה במסך אז החזירו לי את הכסף, מזל של מתחילים...)

בכל אופן...הבנתי שמה שחשוב לי זה מחשב עם מעבד שלא יתאמץ כל כך בזמן שאני עורך עליו וסרטונים...גם המעבד גרפי 940mx שהיה לי, היה פשוט מיותר, אז גרסת מעבדי ה-U לא באה בחשבון.

מצד שני לא הצלחתי למצוא מחשב עם i7 7700HQ בלי מעבד גרפי יעודי שטוחן סוללה, אז אשמח להצעות ועדיף שיהיה למחשב thunderbolt 3 בתצורה המלאה שלו כדיי שאם בעתיד ארצה לשדרג את המחשב, לא אצטרך לקנות מחשב שמן וגדול או לחלופין לקנות נייח ולהתעסק עם שני מערכות מחשב, ולהוסיף לו מעבד גרפי חיצוני(אולי razer m). המטרה זה ניידות לאורך זמן(סוללה לכל היום בלימודים-ממש כל היום) ויכולת עריכה נורמלית עם אופק שידרוג לעריכה כבדה יותר של בבית בעתיד ואולי גם משחקים (: 

אם יש לכם אולי תצורה אחרת שפויה שמתאימה לצרכים שלי, אני פתוח להצעות...

 

1. אני מבין ש4500 שקל זה גבולי לדברים הספציפיים שאני צריך אז אין בעיה להוסיף עוד 2000 במידה וזה מה יש, מקסימום אקנה בחו"ל (:

2.המחשב מיועד לעריכה בlightroom וpremiere pro באופן תדיר ואולי כבד בעתיד ואולי עוד תוכנות בעתיד כמו כן , גלישה מרובה וכתיבת מאמרים.

3. לא צריך ציוד היקפי

5. השקט חשוב במידה בינונית

6. לא מתוכנן oc

7. אפשרי לכלול אבל לא חייב אם מוזיל עלויות

8. אין העדפה לחנות ספציפית

9.מוכן לחכות אם הולך לצאת משו מעניין בזמן הקרוב, חודשיים פלוס מינוס

10. יש צורך בthunderbolt 3 בתצורה מלאה לחיבור כרטיס גרפי חיצוני בעתיד. 

11. כן, כפי שציינתי חשוב שיהיה את החיבור הזה למטרת הוספת כרטיס גרפי חיצוני בעתיד.

12. חזקה שתחזיק לי כל היום, עד הערב אפילו אם קיים שד כזה...

13. נראה לי חפרתי מספיק

 

תודה רבה לעוזרים!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין דבר כזה מחשב שלא יתאמץ כשאתה עורך עליו , כל מעבד יגיע ל 100% מאמץ רק שמעבד חזק יותר יסיים את העבודה קצת יותר מהר. אני מכיר כמה מחשבים עם מעבדי HQ ללא כרטיס גרפי אבל מעבר לזה שהם מסדרות עסקיות יקרות אף אחד מהם לא עונה לשאר הדרישות שלך. בזמן הקרוב (בטח בחודשים הראשונים של שנה הבאה) צפויים לצאת מעבדי HQ מדור 8 שלפי השמועות יעלו את מספר הליבות ל-6.

 

בפועל לא אמורה להיות בעיה לקנות מחשב עם מעבד גרפי מינימלי כמו 940mx או mx150 ופשוט לכבות אותו לגמרי, במצב הזה הפגיעה בחיי הסוללה מינימלית מאוד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבעיה במעבדי ה-U שהם לא מחזיקים לאורך זמן ב100 אחוז מאמץ, מה שהופך אותם להרבה יותר איטיים, לא קצת בכלל...לגבי כיבוי המעבד, נשמע מעניין, אני אשקול את זה.

תודה על המידע!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...