עבור לתוכן

מה החוק אומר לגבי מוצרים מתצוגה?

Featured Replies

פורסם

רכשתי מסך ב-3000 שקל מתצוגה מחנות P1000.

משיחה טלפונית הם אמרו שאמורים להיות פגמים קלים ולא מתחייבים לכך שלא יהיו שריטות על המסך עצמו (איפה שיש תמונה).

מה החוק אומר לגבי זה?

הבעיה שהקניה מתצבעת על ידי שליח ואין לי מושג מה אקבל.

אם יהיו שריטות על המסך עצמו, האם החוק עומד לצידי? או שפשוט נדפקתי?

פורסם

אין חוק מיוחד למוצרים מתצוגה, בכל מקרה אם קנית מוצר דרך האינטרנט או בטלפון מותר לך להחזיר אותו תוך 14 יום אפילו אם המוצר 100% תקין. אם קיבלת מוצר פגום אז החוק אומר שאסור להם לקחת דמי ביטול אבל במקרה כמו שלך שהם אומרים מראש שאולי יש שריטות זה נתון לפרשנות מה זה נחשב מוצר פגום.

 

מבחינת החוק אתה יכול בלי בעיה אחרי שקיבלת את המוצר לפתוח את האריזה בעדינות בלי לקרוע כלום, לבדוק שהכל בסדר ורק אז להחליט אם להחזיר.

פורסם
ציטוט של etal

אם קנית מוצר דרך האינטרנט או בטלפון מותר לך להחזיר אותו תוך 14 יום אפילו אם המוצר 100% תקין.

רק אם המוצר לא נפתח ולא ניזק ונמצא סגור לגמרי בתוך האריזה המקורית שלו. במקרה שלו אני לא בטוח שהוא יכול להחזיר את המוצר.

 

אני לא הייתי קונה מתצוגה בלי לראות את המסך בעיניים. גם אם החוק לצידך והם עוברים על החוק בצורה כזו או אחרת אני מניח שלא בא לך להיכנס עכשיו לתביעות.

פורסם

מה שאתה אומר נכון אולי לגבי קניה פיזית בחנות אבל החוקים לגבי עסקת מכר מרחוק הם הרבה יותר מקלים ואין כזאת מגבלה לגבי הזכות לבטל את העסקה. בטח שבמקרה כזה שהמוצר כבר היה בשימוש וברור שחייבים לבחון אותו פיזית לא צריכה להיות שום בעיה להחזיר אותו עם אריזה פתוחה.

 

גם אני לא הייתי קונה מסך מתצוגה בלי לראות אותו ובטח כשאין התחייבות של המוכר שאין עליו שריטות אבל זו לא הייתה השאלה.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים