צפו: הדגמה מעשית ראשונה לעידן הבא של התחבורה - מדע וטכנולוגיה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

צפו: הדגמה מעשית ראשונה לעידן הבא של התחבורה


yonatan.mendelson

Recommended Posts

כן, כמו כל ההתעלפויות במטוסי נוסעים שמגיעים כמעט ל 1000 קמ"ש. ואל תשכח את הקונקורד, שם אף אחד לא נשאר בהכרה אחרי שהמטוס עבר מאך 1. או שבטח התאוצה תהיה כמו שם, הדרגתית ומתונה, מספיק שלא תרגיש יותר מדחיפה קלילה בכסא למשך כמה שניות בהתחלה, זו האופציה המועדפת עלי :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא ניראה לי יותר גרוע מנסיעה באוטובוסים עירוניים בגוש דן עם נהגי פורמולה1 מופרעים שמנזקים מ/לתחנה בבלימה גם באוטובוס עמוס נוסעים עומדים שלחלקם גם לא נשארו עמודים להיאחז בהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח נהגה על ידי אלון מאסק, משעשע אתה. הרעיון קיים מאמצע המאה העשרים והוא לא feasible היום בדיוק מאותן הסיבות שהוא לא היה feasible אז. to mention a few: המעבר מריק ללחץ רגיל(ולהפך) לוקח המון המון זמן ואנרגיה. שינויי טמפרטורה בצינורות מתכת ארוכים משפיעים על אורכם(ובינתיים אין להם שום פתרון לזה ולכן כל ההדגמות האלו הן על צינורות בארוך אפסי). שמירה על ריק היא דבר קשה וצינורות דקים הם לא בדיוק הדרך לעשות את זה. כל כשל לאורך הצינור יוביל ל"ירייה" של כל(!) הקפסולות האלו שנמצאות על אותו קו במהירויות דומות לכדורי אקדח לתוך מה שנמצא בסביבה(כנראה שזה יהיה ישר לתוך שאריות המתכת מהצינור שקרס תחת הלחץ האטמוספרי). בשילוב עם שתי הנקודות האחרונות ברור שכל אידיוט עם אקדח או רובה יכול פשוט להשמיד לחלוטין את כל המערך הזה וזה בלי לדבר בכלל על רעידות אדמה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Moon-Mage

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח נהגה על ידי אלון מאסק, משעשע אתה. הרעיון קיים מאמצע המאה העשרים והוא לא feasible היום בדיוק מאותן הסיבות שהוא לא היה feasible אז. to mention a few: המעבר מריק ללחץ רגיל(ולהפך) לוקח המון המון זמן ואנרגיה. שינויי טמפרטורה בצינורות מתכת ארוכים משפיעים על אורכם(ובינתיים אין להם שום פתרון לזה ולכן כל ההדגמות האלו הן על צינורות בארוך אפסי). שמירה על ריק היא דבר קשה וצינורות דקים הם לא בדיוק הדרך לעשות את זה. כל כשל לאורך הצינור יוביל ל"ירייה" של כל(!) הקפסולות האלו שנמצאות על אותו קו במהירויות דומות לכדורי אקדח לתוך מה שנמצא בסביבה(כנראה שזה יהיה ישר לתוך שאריות המתכת מהצינור שקרס תחת הלחץ האטמוספרי). בשילוב אם שתי הנקודות האחרונות ברור שכל אידיוט עם אקדח או רובה יכול פשוט להשמיד לחלוטין את כל המערך הזה וזה בלי לדבר בכלל על רעידות אדמה.

 

גם לטוס לחלל זה לא Feasible...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של smootskin

 

גם לטוס לחלל זה לא Feasible...

לא, לטוס לחלל זה feasible אם אתה מוכן להשקיע כמויות פסיכיות של כסף, גם שיירו אותך בשפורפרת ווקום זה אפשרי, זה פשוט יעלה כל כך הרבה יותר ממה שהם אומרים וייקח כל כך הרבה יותר זמן ממה שהם מראים.
(בהדגמות שלהם לקח להם מעל חצי שעה להפוך את השפורפרת הקצרה לווקום)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...