חושב להזמין פלאפון באיביי - תמיכה טכנית מובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חושב להזמין פלאפון באיביי


Hochdorf

Recommended Posts

אני חושב להזמין פלאפון באינטרנט, ככל הנראה מארה"ב.

מדובר בLG G2. אני בכוונה קונה אותו כי אני פריק של ולא מתלהב מפלאפונים חדשים.

 

בLG אחד, יכלתי בקלות להוסיף מקלדת של שפה זרה. האם כך גם בLG G2? הרעיון הוא להוסיף מקלדת עברית (במקלדת ברירת מחדל להוסיף שפה) ואז זה יהיה בדיוק כאילו קניתי בארץ ,רק פי 2.5 זול יותר!

 

האם אכן לא ארגיש הבדל אחרי הוספת שפת מקלדת, בין מכשיר דור 3 שנקנה בארץ לכזה הנקנה בארה"ב?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא בדיוק, ה-G2 שיובא לארץ הוא הדגם האירופאי. בארה"ב יש ארבע תת-דגמים שונים של G2 לפי החברות הסלולאריות השונות, כל אחד מהם מותאם לתדרים שונים ומגיע עם גרסת שנתפרה לחברה הסלולארית הספציפית שם. תבדוק טוב שמה שאתה קונה יתאים לתדרים שאתה צריך בארץ, לגבי שפה אין בעיה להוסיף מקלדת עברית ולקרוא בעברית אבל כנראה ששאר שפת הממשק תשאר באנגלית.

 

היו מכשירים כאלה אמריקאים שנמכרו בארץ ביבוא מקביל (AT&T D800), תצפה לזה שמערכת ההפעלה הולכת להיות מלאה באפליקציות אמריקאיות שאי-אפשר להסיר שלא ממש עובדות פה והמערכת לא תקבל עדכונים לעולם. ההמלצה שלי זה להשקיע כמה שעות בלפרוץ מכשיר כזה ולהתקין עליו מערכת הפעלה חדשה יותר ונקיה מכל השטויות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ממליץ להימנע להזמין ב- במיוחד דגמים ישנים.

דגם D802 הבינלאומי (שהגיע גם לארץ) זוייף בכמויות ב- וב-ALI - לקחו דגמים זולים יותר של ה-G2 והרבה פחות פופלארים כגון ה-D800, (שלא תומך ב- בישראל, למרות שמראה 4G - זה כי AT&T בחרה להראות תמיד 4G גם שמחוברים אל 3G ) שמו עליו רום מקוסטם שטוען שהוא D802 כאשר הוא משהו אחר, וכאשר המשתמש מנסה לצרוב עליו רום של D802, הוא דופק את המכשיר.

בנוסף, נמכרים במקומות אלו הרבה מכשירים משומשים כחדשים (חלקם עם בעיות חומרתיות) לאחר טיפול קוסמטי.

 

חוץ מכל זה, אל תעניש את עצמך ברכישה של G2 המיושן כל כך. המכשיר מיושן לא בגלל החומרה שלו שגם כיום מתחרה בקלות מבחינת ביצועים בחומרה של מכשירי ביניים, אלא בגלל ש- נטשה אותו בגרסה 5.0.2 המאוד בעייתית. יש אפשרויות חדשות טובות יותר במחירים דומים.

 

נ.ב. בעלים לשעבר של G2 במשך 3 שנים.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רוג'ר ממה שאני מבין ממך זייפו דגם של G2 לדגם טוב יותר שלו. לא משנה לי.. אני אוהב , ואני רוצה "לעבור" אותם בשלבים. היה לי 1, יהיה לי כעת 2. כמו שאני עובר משחקי מחשב לפי הסדר.

בו נגיד שאקנה מזויף כזה, מה כבר יכול לקרות? (חוץ מזה שהוא יהיה איטי יותר במקצת). +לא הבנתי מה שכתבתה עם הצריבה.

 

לגבי פריצת מכשיר והתקנת מ"ה חדשה- כמה יעלה לי?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^ הכן. הוכדורף, זה לא הגיוני מה שאתה אומר. אתה מעיד על עצמך שאתה לא קונה מכשיר כל כמה שנים אבל רוצה לפי סדר. אז רק בעוד 5 שנים "תתקדם" אל ה-G3 שכמעט אותו הדבר? 

 

כבר התקדמת מפורד מודל T אל מודל A? ;)

 

לשאלתך בהודעה, כאן תוכל לקרוא יותר. http://iandroid.co.il/forum/viewtopic.php?f=164&t=190754

ועוד דיונים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה על התגובה רוג'ר!!

אני עדיין לא מבין מה הבעיה אם עובדים עלי- אני לא אחד שיבוא לצרוב דברים על הזיכרון של הפלאפון, וגם לא בטוח שאעדכן גירסה. למרות שתמיד נחמד לעדכן מטעמי הגנה. אז אם הבנתי נכון אלה 2 הפעולות שאתקשה לבצע במידה ונפלתי על עוקץ ה"דגם הטוב יותר בכאילו"?

 

+אם אני נמנע מהמוכרים שצוינו בהיכל השיימינג לרמאים, האם אני יכול להזמין G2 בבטחה?

 

אני לא נעול על G2, ואם מתגובותיכם אבין שזה עדיין מסוכן ולא כדאי לקנות G2 אקנה G3. אבל אני צריך לדעת אם לפחות אותו אני יכול להזמין בראש שקט. בנוסף- מישהו ציין על אתחול מכשיר שבא מארה"ב בגלל שזה לבטח יכיל מלא שפועלות רק שם- כמה יעלה לי לעשות דבר כזה במעבדת פלאפונים?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...