האם יש סיבה המונעת ממני להשתמש במארז הישן שלי, בן כ11, וכן בספק, בן כ6 שנים, בבניית מערכת יחסית היי-אנד חדשה? - ספקים ומארזים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

האם יש סיבה המונעת ממני להשתמש במארז הישן שלי, בן כ11, וכן בספק, בן כ6 שנים, בבניית מערכת יחסית היי-אנד חדשה?


nissim tr

Recommended Posts

שלום רב לחברי הפורום,
אז ככה לאחרונה אני "זומם" להחליף את המערכת הנוכחית, המבוססת על i7 950 הקשיש, במערכת חדשה שתהיה מבוססת על r7 (ככל הנראה 1700X)
ואני תוהה מה יכול למנוע ממני להשתמש במארז שלי, שמשרת אותי כבר עם שתי מערכות, מדובר בfull tower מדגם 3d aurora  משנת 2006 או 2005, בגדול מדובר במארז גדול ומרווח מאלומיניום, בעל מאוורר 120 מקדימה ושניים כאלה מאחורה, שניתן אפילו להסיר ולהתקין במקומם רדיאטור.
אני לא כ"כ בעניין זכוכית, לדים וכו'... 
בנוסף, האם זה יהיה רעיון טוב להישאר עם הספק, 630W מודולרי של saphire,  בן כ6?

תודה מראש!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הרבה מים זרמו בנהר מאז שיצאו הרכיבים הללו. היום תקציביים ב-250 שקלים מספקים זרימת אוויר נקיה וסידור כבלים הרבה יותר טוב מהמארז הזה.

לגבי ספק כח - יכול להיות שהכל יהיה טוב, אבל ככל שמתקרבים יותר למוות של ספק כח, יותר מומלץ להחליף אותו. גם כאן, יש מגוון מעולה של ספקי כח יחסית לא יקרים שיוכלו לשרת אותך - אל תיקח סיכון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לגבי צריך לקחת בחשבון שהוא כולל רכיבים, בעיקר קבלים, שמאבדים מהתכונות שלהם עם הזמן במיוחד שהם עובדים קשה בסביבה של טמפרטורה גבוהה. מה שהיה ספק של 630W לפני 6 שנים הוא בטח כבר יותר קרוב ל-500W היום עם יצוב מתחים ונצילות הרבה פחות טובים משהיו לו כחדש.

 

לגבי מארז מעבר למה ש-dje ציין ביום-יום מה שיפריע לרוב האנשים זה שלמארז כזה ישן אין חיבורי 3 מקדימה (שלא לדבר על 3.1 ו-Type C שמתחילים להכנס), אני גם לא בטוח שחיבורי האודיו על לוח האם לא השתנו בינתיים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...