תקציב:1500 שקל ברשותי המחשב הבא: מה צריך להוסיף לו כדי שיוכל להריץ משחקים באיכות טובה מהשנה האחרונה? - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

תקציב:1500 שקל ברשותי המחשב הבא: מה צריך להוסיף לו כדי שיוכל להריץ משחקים באיכות טובה מהשנה האחרונה?


lklk2

Recommended Posts

ברשותי המחשב הבא:

 

System Model:Dell OptiPlex 980
Processor: Intel(R) Core(TM) i7 CPU 860  @ 2.80GHz (8 CPUs), ~2.8GHz
Memory: 8192MB DDR3
Display Devices:
 Card name: ATI HD 3400 Series

 

מה צריך להוסיף לו כדי שיוכל להריץ משחקים באיכות טובה מהשנה האחרונה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למרות שהמעבד מאד ישן אפשר לקנות כרטיס עדכני ולשחק איתו משחקים מהשנה האחרונה אבל קח בחשבון שבגלל שהמעבד ישן הוא יגביל את הכרטיס המסך.

 

לפני שממליצים לך על כרטיס אני רואה פה 2 בעיות פונציאליות:

1. המחשב הוא מחשב מותג Dell OptiPlex 980 ויש לו 3 מארזים שונים. אני לא יודע איזה מארז יש לך אבל בקטן לא יכנס פיזית כרטיס מסך חדש. בגדול כן ,בבינוני אני לא יודע - אתה צריך לפתוח ולבדוק. אתה יכול לראות תמונות בלינק http://euro.dell.com/il/he/corp/Desktops/optiplex-980/pd.aspx?refid=optiplex-980&s=corp

 

2. המחשבים הללו מגיעים בדרך כלל עם ספק חלש ולא סטנדרטי. מה שאומר שרוב הסיכויים שהספק הנוכחי לא יחזיק כרטיס מסך חדש. אם תרצה להחליף ספק רוב הסיכויים שהוא לא יתאים כי ללוחות אם במחשבים הללו יש הרבה פעמים חיבורים לא סטנדרטים.

את יכול לראות פה https://www.youtube.com/watch?v=Msje2nqzyzA שהוא הצליח להכניס פיזית ספק רגיל (שזה גם לא תמיד אפשרי במחשבים כאלה) אבל היה צריך מתאמים כדי לחבר אותו לוח. אני לא יודע אם בסרט יש לו את המארז הבינוני או הגדול ויכול להיות שהלוח ו/או הספק שונים בין הדגמים.

 

בקיצור קודם תבדוק איזה מארז יש לך ואם אפשר להכניס בו פיזית כרטיס מסך. אחר כך תבדוק איזה ספק יש לך ,כמה הספק הוא נותן ואם יש לו חיבורים וגודל סטנדרטי.

 

 

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...