מתיחת הפנים לכוננים החיצוניים של Western Digital ממשיכה - אמצעי אחסון - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מתיחת הפנים לכוננים החיצוניים של Western Digital ממשיכה


yonatan.mendelson

Recommended Posts

לך תדע. מארז הוא מארז. אם כבר, היו הולכים על תאנדרבולט 3 או -C . וואו, מארז שונה ! אפשר לחשוב ! נראה לי, עולם האחסון מתנהל כמו לפני עידן הרייזן. כלומר, עוד מאותו הדבר. עד שלא יצא מישהו שינענע את היצרנים ( 2 בתכל'ס, כן ? ), נמשיך לראות "חידושי" פח ופלסטיק "מרשימים" כאלה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אורח Alon Hagai ஜ

נותן לי יותר ביטחון מאשר . לא משנה רמת האבטחה והאמינות, בסופו של דבר המידע שלי אצל מישהו אחר. וברור שהייתי רוכש כמה קטנים יותר מאשר אחד ענק, זה חכם הרבה יותר..לא כל הביצים בסל אחד וכו'..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Vlad Leshinsky : זה ברור שלרוב האנשים המבינים בעניין, הם ירכשו זוג של 2TB או זוג של 4TB עבור הגיבוי. אדם שמבין בתחום מחזיק גיבויים במחשב הברזל שלו בבית עם מספר של כוננים, לא על התקן . שאר העולם? נכווה ונפגע ולכן יש חברות שחזור, בכי והמון כאב... כזה העולם וכך הוא ימשיך להתנהל, לא חושב שצריך להרחיב על איך העולם עובד. Assaf Singal: גיבוי בענן אצל S3 עולה היום כ 0.023$ פר GB, רוצה לגבות 4TB? בכיף... 92 דולר בחודש. אחלה עצות אחיטופל, בפועל כפי שאמרו, ניתן לרכוש למחשב הביתי עוד 1-2 של 1-2TB (תלוי בגודל הגיבוי, למשפחה רגילה ולאדם רגיל, כונן של 1TB יספיק לגיבוי הרציני ביותר, לא לשירים ולמוזיקה). לכן, רכישת 1-2 כוננים למחשב הביתי או אפילו רכישת כונן חיצוני נוסף, מעלה את רמת הגיבוי בכמה דרגות, הכי בסיסי והכי זול שיש. ענן לא זה ברור לכולם, השאלה מה המחיר. askme: הכוננים הם בעלי תקן TYPE C, פשוט החיבור הפיזי אל הכוננים עצמם הוא לא שגרתי, זה הכל. אז מה הקשר בין קידום הטכנולוגיה לבין זה שהכוננים אשכרה מגיעים עם כבלי TYPE C? יוצא לך לקרוא את הכתבות עד הסוף לפעמים? זה שהם מגיעים עם כבל TYPE C ובצד השני משהו אחר, זה כבר עניין החברה שבחרה בזה, זכותם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של mmemorex

askme: הכוננים הם בעלי תקן USB TYPE C, פשוט החיבור הפיזי אל הכוננים עצמם הוא לא שגרתי, זה הכל. אז מה הקשר בין קידום הטכנולוגיה לבין זה שהכוננים אשכרה מגיעים עם כבלי TYPE C? יוצא לך לקרוא את הכתבות עד הסוף לפעמים? זה שהם מגיעים עם כבל TYPE C ובצד השני משהו אחר, זה כבר עניין החברה שבחרה בזה, זכותם.

רק כונני באים עם USB TYPE C.

הקשיחים הרגילים לא ( נכון לידוע עכשיו )

אז טעיתי וטעית. :).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אורח Vlad Leshinsky

פעם חברת המהוללת הוציאה עדכון קושחה לברקודה 7200 של 750 גיגה.לי היה אחד כזה לא מגובה עם כל התמונות של משפחה לדורות וצילומים ומה לא.אין מחיר לדברים האלה..באמצע עדכון כשל התהליך והלך ה mbr .שיחזור עלה לא זול ולא כל דבר שוחזר.נזק אדיר..מאז..3 דיסקים מגובים שמורים במקומות שונים ומוגנים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

askme: ברור, זה מגיע עם חיבור MICROUSB 3 וכיוון שאלו , אין מה לצפות ליותר מבאיזור ה 100-120MB העברה במידה וזה כונן של 5400 וכו' מגנטי. אין שום צורך ב TYPE C כרגע עבור הכוננים הללו, לכל העולם יש מחברי כך שהטענה פה פשוט... לא ברורה לאיזו מטרה תכלס. במידה והיו מייצרים את ה עם מחברי USB3 רגילים אז הייתי אומר שיש כאן משהו מסריח, אבל זה לא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...