שני הכותרים המרכזיים של EA Games מצטרפים לשירות הגיימינג המקוון שלה - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שני הכותרים המרכזיים של EA Games מצטרפים לשירות הגיימינג המקוון שלה


yonatan.mendelson

Recommended Posts

חברים יקרים לא להתרגש מהפיסקא האחרונה. התשתיות שלנו מצויינות. יש לנו רק והוט. לי יש ACCESS וזה תענוג. אל תפלו למלכודות של חבילת מהירות וכל השטויות הללו! אישית לי יש תשתית של HOT. הורדה שנקראת 100מג _ (בפועל זה 13-14 מגה לשניה) _ נו..ץ הנה תמונה : http://easycaptures.com/fs/uploaded/1093/7019453518.jpg כשאני בתוך משחק אני תמיד מחוברת באופן קוי _ (לקבלת מהירות וימיבות אופטימלית) כל מה שנכתב על דרישות האימות והמעבר בשרתי EA נכון, אולם המהירות הנדרשת שם היא מאד נמוכה ולמעשה לא צריכה להופיע כהערה לשחקן הישראלי. ובמשחקים שכן דורשים יציב ןמהיר.... זה כבר לא תלוי בנו! זה קשור לקוד הרשת של המשחק (אם יש לו תמיכה של טכנאים וכותבים) , זה קשור למיקום של השרת הכי קרוב אלינו וכמה תחנות אנחנו נדרשים לעבור בכדי לתקשר איתו ועוד ועוד. _ (בשבילו 100מג של עושים עבודה מצויינת ביותר ואפילו על PING של 60) _ (ושיקבלו נקע אלו שיש להם PING של 0 ושל 1) אז אני ממליצה בחום. ותרשו לי להמליץ על BATTLEFRONT וגם על UNRAVEL על TITANFALL ועל MASS EFFECT לא נשכח גם את CRYSIS ואת DEAD SPACE. תהנו

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אורח שני סופר

לדעתי שווה לשלם כל חודש 17 כל פעם מתווספים משחקים ואתה נהנה מהכול בחינם

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לדעתי שילוב ביניהם הוא הכי נכון לעשות - אפשרות לתשלום חד-פעמי ($60) ואפשרות לשתלום קבוע חודשי/שנתי. כך, יוכל שחקן שלא מכיר את המשחק להתנסות בו בעבור תשלום נמוך, ואם אהב הרבה - יקנה את המשחק בתשלום החד-פעמי, או שאם אהב מעט אז ימשיך לשלם תשלום נמוך מדי חודש/שנה, או שאם לא אהב - יוכל לבטל בכל רגע את העסקה (הכסף לא יחזור כמובן).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

משתמש בשירות ה-Access, (לא בקטע של משחקי רשת), ולכן הנושא של המחיר והמגוון מהווה תפקיד חשוב יותר. וזה בהחלט שווה כל שקל. ומהווה גם תחליף טוב למשחקים שאין להם Demo, ורוצים להתנסות לפני שקונים. בהקשר הזה - מישהו ניסה להשתמש בשירות של Simplay.io סטארטאפ ישראלי שמאפשר משחק על מחשבים חזקים מרחוקים. הם עדין בבטא, והמחיר הוא כ-10 דולר בחודש, ותמורתו אתם מתקינים דרך steam/ea ושירותים אחרים משחקים על מחשב מרוחק (שרתים בלונדון), ואז אתם יכולים להריץ אותם במקסימום גרפיקה. הם לא הראשונים שמנסים את זה, אבל הם החדשים ביותר. אני נתקל בבעיות מהירות קשות וגמגום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

וואו 10$? לא זול אבל הוגן _ (600ש"ח בשנה... עלות 2 משחקים חדשים) גמגום זה רק תשתית! זה דורש תעבורה סטרילית. לא יודעת מה המצב בארץ אבל ההגיון אומר שסטרילי לגיימינג עדיין לא בשל ורווחי בארץ. אנוידיה לדוגמא נותנת לך קו נקי אבל העלות של זה היא לא ראלית ליום-יום

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תקשיבו ניסיתי עכשיו את TITANFALL 2. וואו ! ! ! !! ! הגראפיקה מדליקה! למי שיש GTX1080 ... הולך להנות בטירוף מגראפיקה איכותית. והמשחקיות.... פשוט תענוג. _ (אני עוד מהראשונים של המשחק הראשון אז יש הערכה) - מצפה בקוצר רוח ל STARWARS 2 _ רק שיגמר כבר החופש הגדול.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...