הורדת קבצים של שירים לשמיעה באיכות ממש מעולה לאנדרואיד - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הורדת קבצים של שירים לשמיעה באיכות ממש מעולה לאנדרואיד


shiran0098

Recommended Posts

מאיפה לרוב אתם מורידים שירים לנייד לאנדרואיד?

הכוונה לשירים באיכות שמיעה ממש מעולה וכפי שהם באים במקוריות שלהם כולל לדוגמא פתיחה בשירים שמדברים לפני שהשיר מתחיל להתנגן.

 

באיזה אתרי טורנט פרטיים או שפתוחים לכולם או בכלל אתרים להורדת שירים, אני יכולה להוריד שירים לאנדרואיד ושלא חייב להוריד אלבום שלם ושזה נותן גם אופציות לחיפוש על פי שם שיר . ואם יש אלבום אז ניתן לבחור מתוכו איזה לינקים של שירים מסויימים להוריד.

 

ניסיתי להוריד כמה ונגנים והם לא הכי היו נוחים לשימוש עבורי ולא אהבתי את האיכויות של השירים שם וגם ברובם ניתן רק לשמוע ולא להוריד. איכויות ההורדה של גם לא הכי טובות וגם לא ההורדות שגוגל נותן שסתם רושמים בחיפוש את שם השיר .

 

 

שאלות נוספות

במידה ואני מורידה מאתר מסויים כדאי להתקין גם בנייד תוכנה כמו יוטורנט או ביטורנט או שזה מיותר כי ניתן להוריד ישירות לנייד. אם ככה אז למה יש כאלה שמתקינים אותם ? חוץ מזה שזה נותן איחסון אבל לי אין צורך כי יש לי כרטיס חיצוני 120gb.

 

 מבחינת הורדות שירים עם תוכנת טורנט או ישירות לנייד יש סכנה מבחינת וירוסים? התקנתי אנטי וירוס אז זה אמור במידה ויש בעיה להתריע אותי לא להוריד הורדה מסויימת?

בשונה מהורדות במחשב ,בנייד זה לא סיכון גדול יותר מבחינת איתור מיקום ואיתור מספר כשמורידים מאתר טורנט או סתם אתר כזה או אחר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...