חוסר יכולת של load game או save game בגלקסיs7 - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חוסר יכולת של load game או save game בגלקסיs7


shiran0098

Recommended Posts

 התקנתי 2 משחקים מסדרת prince of persia.

המשחקים האלה שוקלים כל אחד הרבה בערך ג'יגה או קרוב לזה. וזה לא נותן לי לשמור את ההתקדמות שלי במשחק. זה רושם לי באנגלית שאין יכולת לשמור כי אין מספיק מקום בדיסק.

התקנתי את המשחקים בגלקסי s7 שהוא 32g, ואחר כך העברתי אותם לכרטיס החיצוני שלי שהוא 120g. למרות זאת זה לא עזר וזה לא נותן לי לשמור במשחק. למה ומה ניתן לעשות?

 

שאלה נוספת

בגלקסי s7 ניתן להתקין ישירות לכרטיס החיצוני, ולא להתקין בטלפון ורק אחר כך להעביר לכרטיס? ואם כן זה מחייב דרך אפליקצייה מסויימת ? אין דרך פשוטה יותר דרך ההגדרות בגלקסי?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...

בגלל שמנסים לעשות את הטלפון ידידותי למשתמש הפשוט, לפעמים יש כל מיני פיטרים חסרים או מיותרים שכופים עלייך.

למשל בLG G5 המטומטם שלי בשביל להסיר באמת אתה צריך למחוק אותה. ואז היא לא באמת נמחקת אלא נכנסת למעין מקום זמני ששומר את האפליקציה כ24 שעות אחריי המחיקה. אז צריך עוד כמה שלבים בשביל למחוק אותה באמת. לא ראיתי שיש אפשרות למחוק אותה ישירות בלי להתקין ROM מצד שלישי.

יש גם כל מיני דברים מוזרים בזיכרון של האנדרויד. לטלפונים ישנים היה איחסון נפרד לאפליקציות ואיחסון נפרד למדיה ולקבצים של המשתמש.

למרות ששמת את האפליקציה כל הכרטיס החיצוני, ייתכן שאת הקבצים הזמניים או את הקבצים שהאפליקציה יוצרת בזמן ריצה היא עדיין שומרת על הזיכרון הפנימי.

בדרך כלל יש תיקיה של עם הBUNDLE(זה מעין שם גזה בJAVA של האפליקציה) ששם האפליקציה יכולה לשמור קבצים שהיא יוצרת בזמן ריצה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...