חופשי זה לגמרי לבד: Star Wars Battlefront 2 נחשף - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חופשי זה לגמרי לבד: Star Wars Battlefront 2 נחשף


yonatan.mendelson

Recommended Posts

אני אישית מאוד אוהב starwars, ולכן לא כ"כ הפריע לי שהמשחק הראשון היה בעצם כמו dlc של עם theme של starwars . לא היה single player, וגם נוכחותם של הדמויות המוכרות על כוכבים שלא קשורים אליהם בעליל לא בדיוק עזרו, אבל בכל זאת בתור חובב הfranchise העלמתי עין. למישהו שלא חובב הסדרה, לא הייתי ממליץ בכלל על המשחק הראשון. כעת שהם הפיקו את הלקחים (אני מניח) והוסיפו מצב single. אני רוצה להאמין שהקנייה תהיה כדאית לכולם. חבל רק שהמודל העסקי המסריח של season pass עדיין עומד איתן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ואני צנצנת אם אתה בכלל שחקת במשחק!!!! איך אתה מעז להשוות את זה ל BF? הרחבה? תגיד לי עוד משחק שדומה ל WALKER ASSAULT? ואפילו FIGHTER SQUADRON שנותן לנו להרוויח כסף בכדי להצטייד. ובכלל כל מערכת הACHIVMENTS והכיף שבלבצע את כל הHUT CONTRACTS! האמן לי שאני משחקת ותיקה, המשחק היחידי חוץ מTRIBES שאני גאה לומר שנתתי לו חלק לא קטן מחיי היה משחק היריות הכי אהוב עלי _ (עד היו למעשה המשחק על כל גילגוליו שנקרא היום TRIBES ACEND... ודרך אגב המכאניקה שלו נתגלתה בטעות עקב BUG בתיכנות שהביא לנו את הSKI SLIDE & JETPACK!.) אז חוץ מ TRIBES , המחשק היחידי בעל ערך יקר הוא SWB! (החדש כמובן) ולגראפיקה אני נותנת 9 מתוך 10! אתה קורא לזה גראפיקה מעליבה כי אתה לא מבין מה זה אומר להרים משחק ברמת גראפיקה כזו! תרים את ה SCALE ותשחק על מסך בגודל מתאים ותבין אייה אתה חי! (לצערי לי יש מסך 22 ורק כשאני לבד אני יכולה להתחבר ל 40")

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז את צנצנת. איך זה להיות צנצנת? :D 

 

מעז מעז. המודים האלה לא מספיקים לדעתי בשביל להצדיק את המחיר של משחק מלא (בטח ובטח לא את המחיר כולל הseason pass), או בשביל לבדל אותו מספיק ממשחקי הbf השונים. ברור לי שהשוני קיים, אך אילולא הייתי חובב מושבע של starwars, הייתי יותר בוטה בדברי. וגם לי לא חסר קילומטראג' בגיימינג.

 

מצב סינגל מושקע, היה עוזר הרבה בלהמתיק את הגלולה, לפחות אז הייתה הצדקה לדרוש 60 דולר. 

 

המשחק הזה יותר מזכיר לי את vietnam שבעצם היה הרחבה עם נושא לbad company 2 מאשר משחק בפני עצמו.

 

אני שמח בשבילך שנהנית מהמשחק, אני הרגשתי ripped off (ועדיין מרגיש).. 

 

רק למען הסר ספק, יש לי בorigin בנוסף את כל משחקי הbattlefield מאז bad company 2 כולל 1 אז אני לא זורק סתם השמצות לאוויר (שגם בהם אגב אני מרגיש שלא עשו שום מאמץ ניכר לשפר משהו, אבל אין מה לעשות I cant help it, אני קונה) .

 

כך המשחק הזה מרגיש לי, לא חייב להסכים איתי.

 

ובקשר לגרפיקה, נראה לי שלא הבנת את מר בחור. הוא מתכוון שהגרפיקה כ"כ טובה ומציאותית שהמילה גרפיקה עצמה היא מעליבה..

 

 

בכל אופן, נראה שea הפיקו לקחים. המשחק הבא נראה מבטיח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לי יש את גרסת הps4, והיא מאוד פעילה. לא אמור להיות שונה בגרסת הpc (העדיפה).

 

את דעתי לגבי המשחק הבהרתי פה. אני מציע שתראה gameplay וביקורות לפני שתחליט.

 

 

בכל מקרה המחיר כרגע הוא נמוך מאוד כך שתמורה למחיר הנוכחי המשחק כן נותן. לי היו טענות ביחס לתג מחיר של 60 דולר.

 

בנוסף יש גם מספיק זמן עד צאתו של הכותר הבא, כך שייקח לא מעט זמן עד שהמשחק יישכח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

smootskin תקשיב... עכשיו הראו את הסרטון של SWB2. אתה לא מבין איזו גראפיקה! אני צפיתי בכלאיינט של אבל בטח יש גם ב UTUBE. אם נהנת מהגראפיקה של הראשון.... את תימס מהעבודה שעשו בשני... פשוט תאווה לעניים! הנה מצאתי לך כאן: https://www.youtube.com/watch?v=Kae-JjbLsgA

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של 1stcowgirl

smootskin תקשיב... עכשיו הראו את הסרטון של SWB2. אתה לא מבין איזו גראפיקה! אני צפיתי בכלאיינט של ORIGIN אבל בטח יש גם ב UTUBE. אם נהנת מהגראפיקה של הראשון.... את תימס מהעבודה שעשו בשני... פשוט תאווה לעניים! הנה מצאתי לך כאן: https://www.youtube.com/watch?v=Kae-JjbLsgA

 

חולני

ה 1060 שלי בטח לא מספיק בשביל זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...