כמה הייתם מוכנים לשלם עבור סמארטפון עם מסך שאינו נשרט? - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

כמה הייתם מוכנים לשלם עבור סמארטפון עם מסך שאינו נשרט?


yonatan.mendelson

Recommended Posts

זכוכית ספיר - חלום שלי ואחרים שמבינים שאין שריטות יותר אבל לשאול כמה אתה מוכן לשלם , לא מתאים לכתבה , מה אתה בשוק ? מה זה יעזור לך או רלוונטי כמה אני חושב לשלם ? אתה תבנה לי כזה ? הבעיה שלי עם זה גודל מסך קטן , LCD ולא ,821 אחרי שראיתי 8+ של ,זה מאוחר מידיי וחלש מידיי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אורח Eldad Michaeli

האייפון 5 לא התעקם, אלא האייפון 6 בדגמיו הראשונים , הסיבה לכך היא מסגרת אלומיניום דקה מדי, אגב הבעיה הזו נפתרה בתת דגם שהגיע עם חיזוקים במבנה של המסגרת. בנוגע לספיר - כמה כתבים שמו ידיהם על מה שנראה כמו חיפוי של זכוכית ספיר , אך הדבר לא הגיע לפס הייצור או לייצור המוני. אחת הראיות לכך היא שאפל התחייבה בפני מפעל מסויים לרכוש את הזכוכית המדוברת ושזו נסוגה מתכנון זה (עקב עלויות וזמן אספקה גבוה) , גרמה לכך שאותו מפעל פשט את הרגל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אורח Eran Friedland

תאמת, לא הייתי מוכן לשלם, אני מצפה שזה יהיה מובנה בכל טלפון שאני אבחר לקנות. אני חושב שזה מאוד הגיוני לצפות לקבל סחורה טובה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אורח Ygor Rosenstein

לאייפון 5 היה חיפוי זכוכית (קריסטל מינרלי בשמו המלא) ספיר. זה אגב מה שמתשתמשים בו בשעונים של Omega וכיו"ב. כולנו זוכרים מה קרה לאייפון 5. (

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נראה לי את מבלבלת בין דגמים. אני עם ה5 ארבע שנים והמסך נשמר מצוין רק עם מדבקת מט (כדי שלא יהיו סימנים של אצבעות) באופן כללי, שרד הרבה נפילות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אורח Ygor Rosenstein

ברור שלא כולם. אבל היו יותר דיווחים מאשר על ה נוט7. הנקודה פה שזה כבר נוסה ולא צלח. מסך ספיר זה לא מה שיהפוך את לרלוונטיים. רוב העולם כבר לא מחפש צעצועים, אנשים צריכים מכשיר שיתן להם ביצועים. כל השיט הזה זה לילדים. חברות מתמקדות בגימים כמו סורק קשתית (שבחיים לא יהיה יותר מהיר מסורק אבצע כי עד שהטלפון מול הפנים שלי הוא כבר פתוח) וחרטה. הדבר האחרון שאפשרי בטכנולוגיה הנוכחית זה חסינות למים וכבר יש לכולם. גם למכשירים ב450$. אם רוצה לחזור לשוק הטלפונים הם צריכים לבנות מכשיר עם של 8000mAh, Helio X30 ואחוז מסך/פאנל של 92٪. יש טלפון סינים ב250$ עם ציפוי קרמי שלא תשרוט גם אם תנסה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה מציין שספיר הוא מינרל שמדורג 9 בסולם מוס ומשאיר בכותרת 'מסך שאינו נשרט'... מסתמן שאתה מבין שגם יהלום נשרט, ומאיזושהי סיבה כאן עצרת- כי כל מי שיש לו עגיל עם יהלום על האוזן ישרוט כל מסך עם חיפוי ממינרל מתחת לדרוג 10 בסולם מוס. קליק-בייט זה לא נחמד באתרים שלא מזלזלים באינטיליגנציה של הקוראים שלהם. תמשיכו ככה ואולי התנועה לאתר הזה תכחד, או תהפוך לבאזפיד .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היה לי 5. אכן שרד נפילות אך נשבר פעמים רבות מאוד - עם ובלי מדבקה. מאחר ובעת יציאתו המכשיר היה נפוץ גם בקרב חברים - אני יכול להעיד שאין אחד שהמכשיר לא נשבר לו (וכולם עם מדבקות ומגנים איכותיים).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...