אינטל משיבה מלחמה: היכרות ראשונה עם מעבדי ה-Kaby Lake-X - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אינטל משיבה מלחמה: היכרות ראשונה עם מעבדי ה-Kaby Lake-X


yonatan.mendelson

Recommended Posts

הכל רק שמועות עדיין אין שום דבר רשמי. במחיר משהו כמו 5820K או 6850K? לי זה לא נראה ראלי. זוכרים את ההשוואה בין 4790K ל E? כבר יש תוצאות של אז נחכה ונראה מה קורה במציאות הגשמית ולא הטקסטואלית

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה כ"כ מראה כמה ההינו צריכים את בחזרה בשוק...

פתאום כן משווקת מעבדים זולים יחסית עם מכפלה פתוחה, פתאום מוסיפה HT ל מהבדים הזולים שלה...

שנים שאנחנו תקועים עם מרובעי ליבות כשהליבה הגרפית הולכת וגדלה ללא שום שימוש אמיתי לרובנו, השטח של ה GPU גדול משמעותית משתי ליבות, כמה פה היו מעדיפים מעבד משושה ליבות באותו מחיר של I5/I7 מרובע ליבות פשוט במקום ה GPU ?

כמה אנשים פה שילמו פרימיום עבור מעבדי "K" בשביל משהו שהיה נגיש לכולם בחינם שנים על גבי שנים ?

 

אם קרוב בביצועים לאינטלים אני הולך על זה בעניים עצומות, בלי GPU מבוזבז, 6/8 ליבות. זה המעבד שאני רואה כממשיך אמיתי לQ6600 שהביא את הבשורה של מרובע ליבות לעם. ועם כלום פתוחים ל OC זה יהיה מחליף הולם לI7 920 האלמוותי, קונים את 8 ליבות הכי זול ונותנים לו בראש ב OC.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

צודק ב-100% זה רק מראה כמה קמצנים ורוצים רק כסף וכסף מהצרכנים, שנים על גבי שנים, בלי לתת שום תמורה הולמת. ועכשיו כש- הוציאה משהו משתלם פתאום התחילו לגרד את הראש, פשוט מגעיל היחס לצרכנים!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פעם אחרונה שקונה , שמתם לב לקניבליזציה שהם עשו כעת לi3 וi7? קניתי לפני חודש מחשב i3 6100 וכעת הם מוציעים לי מעבדי לראשונה עם תמיכה בHT, בקיצור הוציעו מעבד עם ביצועים זהים כמעט לI3 6100 בפחות מחצי המחיר, ועכשיו גם דיגמי I5 יאכלו את דיגמי I7 שנימכרים לצידם כעת בחנויות, פשוט ביזיון של חברה שהציפה את העולם בזבל אלקטררוני עם סוקטים ולוחות חדשים כל חצי שנה עם הטיק וטוק המטומטם שלהם. שלום שלום , הZEN כבר מעבר לפינה :-).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של TheHwGeek

פעם אחרונה שקונה אינטל, שמתם לב לקניבליזציה שהם עשו כעת לi3 וi7? קניתי לפני חודש מחשב i3 6100 וכעת הם מוציעים לי מעבדי פנטיום לראשונה עם תמיכה בHT, בקיצור הוציעו מעבד עם ביצועים זהים כמעט לI3 6100 בפחות מחצי המחיר, ועכשיו גם דיגמי I5 יאכלו את דיגמי i7 שנימכרים לצידם כעת בחנויות, פשוט ביזיון של חברה שהציפה את העולם בזבל אלקטררוני עם סוקטים ולוחות חדשים כל חצי שנה עם הטיק וטוק המטומטם שלהם. שלום שלום אינטל, הZEN כבר מעבר לפינה :-).

 

Kaby Lake-X ו-Skylake-X זה לא אותה פלטפרומה כמו -S, מדובר על בסוקט 2066, במטרה להנגיש את פלטפורמת האקסטרים. 

מעבר לזה, אף אחד לא אמר לך לקנות מעבד בן שנה וחצי חודש לפני ההשקה ואז להתלונן שיש מוצר טוב יותר מחבינת מחיר/ביצועים.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אהם, תזכיר לי כמה שנים נישמר הבידול בין הפנטיום/I3/I5/I7? הרבה מאוד, רק עכשיו הם שברו ועירבבו הכל, הI3 6100 עדיין משווק ולא סתם ישן, עכשיו יש סלט בראש עם מיליון ואחד דגמים ותתי דגמים שהם חופפים בביצועים ביניהם במחירים שונים.

זה כמו שתיקנה BMW סידרה 3 ואז פיתאום יוציאו לך ברמה זהה מכל הבחינות בסידרה 1, לא תיהיה לקוח מרוצה בתור בעלים של סידרה 3. 

בקיצור, לא סובל את ההתנהלות שלהם בשנים האחרונות שלוח הולך במיסגרת האחריות ואי אפשר לממש אחריות כי הוא כבר לא מיוצר ואז אתה צריך ליזרוק תמעבד לפח או להיתפשר מלוח ביד2 שאין לך מושג מה עבר והאם יהיה יציב.

מחליפים תושבות וציפסטים כמו גרביים העיקר להמשיך להציף את השוק ולרמות כאילו יש היתקדמות (מעלים קצת בתדר ומציגים שיפור בימקום שיפור בIPC).

 

מקווה שAMD תחזור לעצמה, נקבל פתוחים לכל הסידרה, לוחות עם תמיכה עתידית וסוף למונופול והקיפאון שאינטל הכניסה את השוק אליו בהיעדר תחרות.

אגב- לגבי הכותרת, האם יש הדלפות לגבי הZEN לשוק המיקצועי שביגללו משיבה מילחמה?

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קנית מעבד EOL שהוחלף בדגמים חדשים. אתה לא יוכל להגיד שום דבר אחר על העניין. ובמקום לקבל את הפניומים החדשים עם HT כשיפור ללקוח שעכשיו יכול לקנות מעבד זול יותר עם ביצועים סבירים, אתה מתוסכל שקנית מעבד בדיוק בסוף חיי המדף שלו, כשהמעבדים החדשים היו בחנויות כבר.. 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...