פורסם 2004 במאי 922 שנים שלום,איך אני מקבל את השעה והתאריך אוטומטית ממערכת ההפעלה בשפת ++c ?איזה פקודה צריכים?ובאיזו ספריה זה נמצא?תודה.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.