פורסם 2017 בפברואר 138 שנים לפני כשבוע הגעתי לאסוף דואר. הושטתי לנציגה את הטופס. נדרשתי להוסיף תעודת זהות (תזכרו את הפרט הזה) והתחלתי לחכות. היא מצידה התחילה להוציא לי חבילה אחרי חבילה אחרי חבילה. בסוף היו מולי כשמונה חבילות שבכלל לא הזמנתי. מזלו של הבנאדם ששמו הופיע על גבי כל החבילות שהם נפלו על בנאדם ישר - ציינתי לה שאלה לא חבילות שלי, לקחה אותם חזרה והביאה לי את החבילה שיועדה לי רק אחרי שבדקה ואכן ראתה שהייתה טעות. עכשיו נשאלת השאלה. בשביל מה צריך תעודת זהות?
פורסם 2017 בפברואר 158 שנים האם שירות הודעת SMS לנמען עובד לכם? זה אמור לאפשר מעקב פנימי במדינה לדואר וחבילות ולדעתי זה ימנע איבוד. לא צריך לחכות לפתקי התרעה שמגיעים אחרי זמן רב או בכלל לא מגיעים.
פורסם 2017 בפברואר 158 שנים ציטוט של Boris_yo האם שירות הודעת SMS לנמען עובד לכם? בהתחלה, לפני כשנה, לא עבד. עובד מעולה כיום.
פורסם 2017 בפברואר 158 שנים ציטוט של דרובו בהתחלה, לפני כשנה, לא עבד. עובד מעולה כיום. כל עוד מוכר לא ישכח לרשום מספר על חבילה?
פורסם 2017 בפברואר 158 שנים מחבר אצלי זה עובד. בהתחשב בזה שהדוור מגיע במקרה הטוב פעם בשבוע זה פשוט חיוני.
פורסם 2017 בפברואר 158 שנים ציטוט של Boris_yo כל עוד מוכר לא ישכח לרשום מספר על חבילה? לא בטוח, אבל בזמן האחרון עבד בכל המקרים, כולל מספרי ***YY, כולל עבור נמענים אחרים בכתובת שלא בטוח מה כתבו, כולל לאחרונה הודעת "דבר הדואר היה גדול מדי ויועבר לסניף" וכולל אישור איסוף.
פורסם 2017 בפברואר 158 שנים הסתכלתי במה שעוד קיים, ואין לי ראייה שזה עבד ללא המספר. אנחנו שמים את המספר תמיד, ונראה שהמוכרים מצרפים אותו.
פורסם 2017 בפברואר 168 שנים אצלי זה עובד - פשוט לפעמים ההודעות לא עוזרות יותר מידי (החבילה בדרך לסניף הדואר - 4 ימים אחרי היא עדיין לא בסניף). פשוט תדאגו לרשום במשלוח את מספר הטלפון - הדואר מעדיף לעבוד איתם ולא עם פתקים. בד"כ המידע ישלח בSMS. נערך 2017 בפברואר 168 שנים על-ידי אור כהן 3
פורסם 2017 במרץ 68 שנים ציטוט של ag43 שוקל לפתוח ת'רד מקביל לIPARCEL. נכנסתי לאתר שלהם אבל שירות שלהם מיועד למוכרים דווקא.
פורסם 2017 במרץ 68 שנים מחבר המשלוח הזול של אמזון נעשה הרבה פעמים דרכם. אני כרגע באמצע סאגה של ביזיון שירותי שלעומתו דואר ישראל נראה כשיא היעילות.
פורסם 2017 במרץ 78 שנים נפלאות הדואר במקרה שלי: יום שלישי בצהריים, אני מקבל שיחה ממספר לא ידוע: הוא: "שלום, אני מדבר עם בן..?" אני: כן, עם מי יש לי הכבוד? הוא: שמי יוסי, תקשיב, כנראה שקיבלתי חבילה שלך בטעות- שמו לי אותה בדואר אני: ואוו... זה חדש לי... למזלי הבחור היה גר 2 דקות ממני אז קפצתי לאסוף ממנו והודתי לו מאוד על היושר.
פורסם 2017 במרץ 198 שנים ציטוט של ag43 שוקל לפתוח ת'רד מקביל לIPARCEL. פתחת שרשור חדש? מה אם עלות משלוח של iParcel על ידי אמזון עולה על $75? הם מנהלים תהליך שחרור אחרי שאני משלם להם עמלת שירות? ציטוט של ag43 אני כרגע באמצע סאגה של ביזיון שירותי שלעומתו דואר ישראל נראה כשיא היעילות. איך הסאגה איתם? נערך 2017 במרץ 198 שנים על-ידי Boris_yo
פורסם 2017 במרץ 208 שנים וואי iParcel... שזה UPS. אני ממש ממש לא מבין את שיטת המשלוח שלהם. ב-18 לחודש המוצר יצא מגרמניה. עבר מבריטניה לטורקיה בתוך שעות ספורות, וכבר היה בערב בארץ. ב-19 בבוקר כבר שוחרר מהמכס והיה בלוד, עבר לבאר שבע. ומשם התחילו הבעיות. קיבלתי הודעת SMS שהשליח אמור לבוא בין שעה תשע לאחד. דאגתי לעדכן אותם בכל האמצעים, בין אם זה אתר שלהם, מוקד - שאני לא בבית. בשעה 12:30 אני מקבל צלצול מהשליח והוא טוען שאף אחד לא נמצא בבית. אני אומר לו "בטח שאף אחד לא יהיה בבית, אתם דאגתם להתקשר, לשאול מתי אפשר לבוא?" - "עכשיו זה לא הנושא" הוא עונה לי. ככה כל פעם. למזלי, בפעמים קודמות השליח נפל על יום שכן הייתי בבית. אבל זו שיטת iParcel. לשלוח שליח ולקוות לטוב. אני לא מבין איך הם מצליחים לעבוד בשיטה הזאת. לא חבל להם על השליחים?
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.