כתם בהיר במסך של מחשב נייד - עמוד 2 - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

כתם בהיר במסך של מחשב נייד


Pika007

Recommended Posts

הסברתי בפוסטים הקודמים. התחילו מדיניות מוזרה שאם אתה קונה מחשב באיזור אחד וגר באיזור אחר- אתה צריך להעביר את האחריות.

נכון גם לגבי תושבי ארה"ב שיוצאים לדוגמה לנסיעה של שנה לאיזור אחר. ממלאים טופס באתר ומגישים.

התשובה של לעניין- "המחשב לא נתמך באיזור בו אתה גר, לא מעבירים את האחריות".

יעל תוכנה לא חייבים לטפל בי בארץ בגלל זה, כי האחריות שלי כביכול לא רשומה על כרגע אלא על ארה"ב. 

אני ממליץ להימנע באופן גורף מקניית בחו"ל בגלל המדיניות החדשה הזו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המדיניות של העברת אחריות היא ותיקה אצל (ולא רק אצלה). פעם ראשונה שאני שומע שהם לא מוכנים להעביר את האחריות. לדעתי נפלת על נציג דביל. תציק להם עד שיסכימו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הם לא מוכנים להעביר בגלל שהדגם הספציפי שהוא קנה בחו"ל לא משווק בארץ ולכן גם לא בהכרח שיהיה להם בכלל איך לטפל בו (חלפים וכו'). זה נשמע הגיוני בסך הכל, איך הם יטפלו בארץ בדגם שמעולם בכלל לא הגיע לארץ? המקסימום שהם יוכלו לעשות זה לשלוח את המחשב במקומך לטיפול בחו"ל.. 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בדיוק. או שדל ישלחו להם את החלפים. זה קורה כל הזמן. ברגע שישראל מוגדרת ברשימת האחריות הבינלאומית של (והיא מוגדרת) הם צריכים לשבור על זה את הראש. אחרת רוקנת מתוכנה את המושג אחריות בינלאומית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Milford Cubicle

הם לא מוכנים להעביר בגלל שהדגם הספציפי שהוא קנה בחו"ל לא משווק בארץ ולכן גם לא בהכרח שיהיה להם בכלל איך לטפל בו (חלפים וכו'). זה נשמע הגיוני בסך הכל, איך הם יטפלו בארץ בדגם שמעולם בכלל לא הגיע לארץ? המקסימום שהם יוכלו לעשות זה לשלוח את המחשב במקומך לטיפול בחו"ל.. 

 

החלק הפגום הוא מסך, הדגם הספציפי חולק את אותו מסך עם 5 דגמים אחרים שהיו או עדיין בשיווק בארץ (3 מהם עדיין נמכרים בחנויות), אז את הרכיבים יש פה בהחלט. 

וגם אם לא היו-

כפי שציינתי קודם בת'רד, היה לי מקרה דומה עם , שמטפלים במעבדות CPM, גם דגם שלא נמכר כלל בארץ, האחריות בהחלט כובדה והטיסו תוך יומיים לוח מחו"ל למעבדה בארץ. חלק הרבה יותר יקר ממסך.

 

ag43-

באמת שלא הייתי פותח את הת'רד הזה אם זה לא היה אחרי שבוע+ של נסיונות לדבר עם כל גורם של שרק קיים.

העברת האחריות לא מתבצעת דרך נציג, אלא דרך האתר של , הנציגים בארץ (שזה מוקד תמיכה טכנית, לא שירות, אגב) יכולים רק להגיש בקשה לזירוז התהליך, ולדווח מה הייתה התשובה מדל. אני יודע עובדתית שב 2014 עוד כיבדו פה אחריות בשיטה ה "ישנה" שלא דרשה העברה, אז המדיניות הזו לא כ"כ ותיקה, ולי בהחלט חדשה. 

בכל מקרה, הסיפור התקדם בדרך קצת אחרת- ויש סיכוי שאקבל את המסך החלופי שלי מ AUO בעצמם בעלות משלוח בלבד. אמשיך לעדכן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני אכן מדבר על AU optronics. (לשאלתך עומרי- בכל הנוגע לפנלי תצוגה במחשבים ניידים יש 3 שחקנים עיקריים, שאלו AUO, כאמור, LGP שזה שת"פ של ופיליפס, ו LTN שאל תשאל אותי איך אבל זה הסימון של סאמסונג בעסק הזה)

אין לי מושג איך הם הולכים להתחשבן על זה מול לנוכח העובדה שלא ביקשו ממני לשלוח חזרה את המסך הפגום, אבל אני בטח שלא הולך להתלונן.

 

-והערה לא קשורה, הבנאדם שאיחד את 3 הקונקטורים של מסכי מגע לממשק EDP 40 pin בודד- אני אוהב אותך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של ag43

בדיוק באתי להזהיר אותך שהחלפת מסך מגע היא יותר כאב ראש ממסך רגיל. מקווה שאימצו את החיבור הזה בכל מקום.

 

החל מסוף 2014 בערך רוב הניידים עברו לממשק EDP מאוחד של 30 או 40 פינים, ראש מתכת עם קליפס סוגר, הסוף ל ribbon מעצבנים ונקרעים שגורמים לפרנויות. גם למסכים רגילים וגם למסכי מגע. בניגוד לקושי עם החברה שייצרה אותו, המחשב עצמו בנוי בצורה פנטסטית מבחינת serviceability- לקח לי 7 דקות בדיוק להחליף את המסך.

 

בשורה התחתונה, למי שאי פעם יתקל במקרה דומה לשלי (מאחל לכם שלא כמובן)- אם טיפול מול החברה לא מניב תוצאות, נסו לפנות ליצרני הרכיבים ישירות. בהארדיסקים למשל זה עובד לא מעט. אני גם ממליץ תמיד לבחור מחשב עם נגישות טובה לחלקים שלא סיוט לטפל בו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...