'המחשב האישי הראשון במימון המונים' זוכה להצלחה כבירה - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

'המחשב האישי הראשון במימון המונים' זוכה להצלחה כבירה


yonatan.mendelson

Recommended Posts

תיקון למחירי היבוא - 17% מע"מ מ-708 יהיה 120 דולר ומשלוח בממוצע יהיה גם 100 דולר (ועוד קצת אם בשליחויות, שמעמיסות עלויות קטנות ומיותרות). עדיין יוצא זול מסרפייס ואחרים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הטענה באתר שמחיר המוצר כבר כולל מסים ומע"מ רלוונטיים, ומחיר המשלוח (50 דולר אם בוחרים בישראל) כולל בתוכו את ההפרש הפוטנציאלי הקיים במסים בין מדינה למדינה - לפחות ל"אירופה וארה"ב", כאשר לא לגמרי ברור האם המדינה שלנו נכללת בהגדרה הרחבה של אירופה מבחינת אנשי הקמפיין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני עדיין מעדיף את ה XPS 15 9550 של DELL , במחיר של 1650 דולר אני מקבל מפרט יותר חז' עם מסך ואיכות בניה הרבה יותר מוצלחת , בלי סיכונים ובלי לקנות מחברה שעוד לא ייצרה אפילו מחשב אחד. בשביל הפרש של פחות מ 300 דולר אל מול היתרונות , אין שאלה בכלל .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למיקרוסופט לקח 4 דורות ללמוד לבנות את כמו שצריך. צריך להיות ממש נאיבי בשביל לחשוב שכמה חבר'ה צעירים חסרי ניסיון יצליחו להרים פרויקט בסדר גדול כזה בתקציב אפסי. אבל מסתבר שהעולם מלא באנשים עם כיסים עמוקים והרבה מאוד אמון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בדיוק קניתי את הסרפס m3 כולל מקלדת במבצע בלאק פריידיי שלהם בבריטניה. חיפשתי מחשב נייד קל במיוחד ופשוט לקריאה, ועבודה מזדמנת לנסיעות למיניהן גם לחו"ל וגם באוטובוס. צעצוע חמוד מאוד, והמנגנון המגנטי שמחזיק את הכל ביחד פשוט מרשים רצח. בכל זאת, עדיין יש להם כמה באגים תוכנתיים לישר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איך זה בדיוק עובד? הריי החברה הזו לא ייצרה שום חומרה בעצמה? היא משתמשת ברכיבים של חברות אחרות... אז איך חברה שקמה מאפס לוקחת רכיבים מכל החברות הגדולות ומרכיבה מחשב יותר זול מחברות ענק כמו מיקרוסופט? האם חברות כמו וDELL הם פשוט סתומות? למה הם מוכרים את המחשבים שלהם במחיר גבוהה יותר אם יש להם גישה לכל הרכיבים הכי טובים? ואם חברות הענק סתם תוקעות מחיר, למה שהם יתנו לחברה כזו להתחרות בהם? במיוחד שהחברה הזו לוקחת את כל הרכיבים מהחברות הגדולות שמתחרות בהם? או שאוליי החברות הגדולות לא יכולות להוזיל את המוצרים שלהם אבל פותחת דלת אחרות לחברות צד שלישי למכור מוצרים זולים יותר שמשתמשים ברכיבים שלהם, רק מהסיבה שהחברות הגדולות מנסות למקסם רווחים? אני מנסה להבין איך חברה כזו קטנה מתחרה בחברות גדולות שכל הרכיבים של המחשב באים מהחברות האלו?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...