החל משנת 2018, המעבדים שלנו יכילו יותר ליבות עיבוד - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

החל משנת 2018, המעבדים שלנו יכילו יותר ליבות עיבוד


yonatan.mendelson

Recommended Posts

בקיצור כמעט אותה גברת בשינוי אדרת [רק זקנה יותר וממש מעט חכמה יותר]... לא שווה לשדרג. לא נראה לי שאפילו מעבד i7 חזק מהדור הראשון [קופי תהיה הסדרה השמינית!] מהווה צוואר בקבוק באיזו מערכת גיימינג מודרנית. מה עם מעבדי הניידים, לא הגיע הזמן למעבדים עם 6 ליבות [לפחות]? ביצועימעבדי המחשבים השולחנים מתקדמים בזחילה אבל ביצועי המעבדים הניידים עומדים במקום כבר 3 שנים [אפילו יורדים מעט למעשה, כיוון שה-i7-4940MX נותר המעבד הנייד החזק ביותר עד היום]. אז נכון שצריכת חיי הסוללה השתפרו [וגם לא באופן ניכר] אבל זה לא מספיק. חבל שהם מזניחים את נתח השוק הזה, במיוחד עם הכניסה ההולכת והגדלה של פתרונות חיצוניים לכרטיסי מסך שולחניים, דרך TB3. מה שהופך חזקים , במידות שקטנות משנה לשנה, קורצים יותר ויותר בשנים האחרונות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא משנה כמה מעבדים יהיו הם עדיין החוליה החלשה - ברגע שמישהו יעשה מעבד שמחלק פקודות מאשר מייצר - כמו המעבדים המקוריים שאפל עבדה בעבר איתם - לא יודעת לעשות בסוף הם מתחממים שיט

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Marcelo Hernan Zimmt

מה זה כל כך משנה, אם גם ככה הם לא יכולים להשתמש בכולן, זה חשוב רק למי שעורך סרטים, כי אז זה משתמש בכולן

ב2005 אמרנו את זה על כפולי ...

ב2007 אמרנו את זה על מרובעי ...

 

בניגוד לאז אין פה חציית רףת משושי ומתומני יש בשוק כבר שנים, יש אפילו 10 ליבות לשוק הפרטי.

אפשר לשער בדיוק לא רע בכלל מה נקבל משש ליבות של קופילייק  אם מסתכלים על 6850K ומוסיפים איזה 10%, נכון לעכשיו זה לא יתן הרבה למי שמשחק זה הדבר הכי כבד שהוא עושה.

 

היתרונות של זה יבוא ממקומות אחרים, דחיפה מטה של מחירי מרובעי ליבות והוזלה משמעותית של מערכת מחשב ל"יוצרים בייתים" שעכשיו לא יצטרכו פלטפורמת LGA2011 עבור 6 ליבות. 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...