שגיאה באמצע שימוש במחשב - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שגיאה באמצע שימוש במחשב


daniel123

Recommended Posts

 

קניתי מחשב לפני שנה(הכל חדש חוץ משני הארד דיסקים), לאחר זמן מה פתאום נהיו שגיאות לעיתים רחוקות, פתרתי את הבעיה בכך שנתקתי את אחד הארד דיסקים והבעיה נפתרה אך השגיאה המשיכה לחזור.

האם יש דרכים לפתור את הבעיה או שכדאי לשלוח את המחשב לבדיקה בחנות?

 

דבר נוסף ששמתי לב לאחרונה זה כשנכנסתי לביוס לBOOT DEVICE לא ראו את הכונן ה SSD(שנרכש יחד עם המחשב) בו מותקן הווינדוס.

 

תודה לעוזרים.

20160203_194551.jpg

20160916_124838.jpg

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם זה לא בביוס זה בעיה,

תנסה לנתק ולחבר את הSSD , וגם לנתק ולחבר את הכבל sata שלו ללוח אם מחדש

אולי זה בעיה של אבק או מגעים

 

בנוסף קח את הssd ותנסה לראות אם מחשב אחר קורא אותו

 

תנסה להפעיל ב hirens boot cd , את mini , תיכנס לdisk management , diskmgmt.msc , ותראה מה המערכת קבצים שם , אולי זה בעיה במערכת קבצים וסורק הדיסק יידע לתקן

 

תבדוק מה נתוני ה smart של ה מראים , אולי התקלקל

 

בנוסף תלוי בקבלים ובבקר , יכול להיות שהייתה הפסקת חשמל או נפילת מתח או משהו , וזה גרם לSSD לפרנמט את עצמו,וצריך להתקין מחדש

עם חייב אל פסק UPS , או גיבויים תכופים , בעקרון על הSSD תמיד צריך להיות רק המערכת הפעלה , כל השאר את הדיסק הקשיח המכני , 

ככה שאם קורה משהו מתקינים מחדש מבלי לאבד כלום

 

תקרא על ההארדדיסק שלך בדגם הספציפי , אולי זה בעיה נפוצה שקוראת להרבה אנשים , תבדוק

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תוריד תוכנה DiskCheckup , זה בודק smart

 

בנוסף אולי צריך לכתוב מחדש את הbootsector/mbr

אפשר לעשות ככה:(אולי צריך לעשות דרך דיסק התקנה של ווינדוס)

קודם תוודא עם diskpart שהמחיצה של הboot היא active

ואז
bootsect /nt60 c: /force /mbr
bootrec /rebuildbcd

 

יש פה עוד מידע:

http://www.sevenforums.com/tutorials/20864-mbr-restore-windows-7-master-boot-record.html

 

בווינדוס 10 זה שונה קצת

Bootrec /fixMbr

Bootrec /fixBoot

Bootrec /ScanOS

Bootrec /RebuildBcd

http://pureinfotech.com/repair-master-boot-record-mbr-windows-10/

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר...
  • 3 שבועות מאוחר יותר...

הבעיה עדיין חוזרת ניסיתי לעדכן את הכונן אך נראה שזה לא עוזר אנסה לכתוב מחדש את הbootsector/mbr כפי שציין יגאל

 

CPU Type: Intel i5-4590 CPU @ 3.30G
Motherboard Name: H97M-D3H
System Memory: 8GB
Video Card: R9 280 VAPOR-X 3G
Power Supply:SeaSonic S12II 620 Bronze
Case:Antec P100

HardDisk: CT256MX100

SAMSUNG HD160

Hitachi 80G

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של daniel123

הבעיה עדיין חוזרת ניסיתי לעדכן את הכונן SSD אך נראה שזה לא עוזר אנסה לכתוב מחדש את הbootsector/mbr כפי שציין יגאל

 

CPU Type: Intel Core i5-4590 CPU @ 3.30G
Motherboard Name: Gigabyte H97M-D3H
System Memory: 8GB
Video Card: AMD Radeon R9 280 VAPOR-X 3G
Power Supply:SeaSonic S12II 620 Bronze
Case:Antec P100

HardDisk: Crucial CT256MX100

SAMSUNG HD160

Hitachi 80G

 

הרבה יותר ברור.

גם לי יש את הכונן הזה, ולאחרונה הוא התחיל לעשות בעיות דומות.

מדובר בCOLD BOOT של הMX100 - לדעתי יהיה נכון לנצל באחריות.

http://forum.crucial.com/t5/Crucial-SSDs/MX100-will-not-boot-sometimes/td-p/158815

אני שידרגתי היום את הMX100 לMU02, וושמתי את הSATA כHOT SWAP.

אם זה יקרה עוד פעם אחת - אממש אחריות (כבר קרה 3 פעמים).

 

פשוט תדליק ותכבה את המחשב מספר פעמים עד שהכונן יזוהה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה רבה אחי אפנה לחנות ואדרוש שיחליפו לי לדגם אחר,

העדכון ל MU02 לא פותר לי את הבעיה הזאת, מקווה שלך זה יעזור ותעדכן אם זה כן פותר לך את הבעיה.

ומה זה בדיוק מה שעשית HOT SWAP?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ניתן להיכנס להגדרות של הsata בביוס ולהגדיר את כניסת הsata כhot-swap,  משהו שיכול לסייע בצמצום או אפילו בפתרון הבעיה. 

 

תעדכן מהי תגובת החנות, ואיזו חנות מדובר. מעניין אותי לראות כיצד ינהגו, והאם ידרשו הוכחות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...