סוף עונה: Hitman - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

סוף עונה: Hitman


GameGems

Recommended Posts

תודה על הביקורת! שלושה דברים קטנים- 1. בשורה "כדי להגיע למטרה שלכם, תוכלו לצוטט לדמויות שונות כדי לנסות לדלות פרטים שיעזרו לכם" צריך להיות "לצותת" 2. הם לא חייבו רכישה מלאה 60 דולר. מי שרכש במחיר הזה לפני ההחכרזה על החלוקה קיבל את כל השלבים איך שהם יצאו. מי שלא רצה או ביטל את התשלום המוקדם, יכול לקנות כל פרק באזור ה 15 דולר. 3. מבחינת הכשלים הטכניים שציינת - באילו הגדרות את משחקת? DX11\12? ומה המפרט?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מדובר בהיגיון כלכלי. המשחק כולו עולה 60, כל פרק עולה 15. תשלום על סך כל הפרקים בנפרד 90 דולר. מכיוון שיש לא מעט שחקנים שיקנו רק פרק אחד לראות עם המשחק שווה את זה או לא, הם למעשה הם עושים כסף משחרור דמו בתשלום. אם השחקנים האלה יחליטו שהם רוצים את כל המשחק, יש סיכוי מסויים שהם יקנו אותו בפרקים נפרדים. חמדנות כמו תמיד. אבל בימינו הם פראיירים, מוכנים לשלם על משחקים לא גמורים, על dlc שמכילות חלקים מהמשחק שהיו אמורים להגיע ביחד עם הדיסק המקורי, או על משחק שממוחזר כל שנה כמו CoD.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מי שקונה את כל המשחק מההתחלה ישלם 60 דולר כמו כל משחק בשוק אבל יקבל אותו בחלקים. מי שקנה את הפרק הראשון לבד ואהב את המשחק, יצטרך להוסיף (באופציה הכי זולה) עוד 50 דולר על שאר המשחק. כלומר המשחק עלה לו 65 דולר. כלומר שההכנסה הכי נמוכה משחקן בודד היא 60 דולר, כמו שמשחק עולה בדרך כלל, אבל יש להם זמן להכין את שאר המשחק בזמן שהם כבר קיבלו את כל הכסף. כל שאר האופציות יכניסו 65 דולר ומעלה.... אני רואה פה חמדנות טהורה. הם מוכרים לך דמו ואם אהבת תקנה את שאר המשחק. אני מאחל למשחק הזה מכירות עלובות רק כדי למנוע ממשחקים אחרים לאמץ את כל המודלים החמדניים האלה (מה לעשות, את הDLCים כבר אכלנו).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1. תודה על התיקון :) 2. צודק טעות שלי, אבל עדיין לבקש מראש (אפילו כאופציה) 60$ על משהו שייקח לך יותר מחצי שנה לקבל, נראה לי די אבסורדי. ואגב, בדקתי עכשיו בחנות של סקוואר אניקס, מתברר שאם אתה קונה את הפרקים בנפרד זה אפילו יותר יקר.. 3. DX11 Core i7 2600k OC@4.4GHz MSI GTX 970 16GB Ram לצורך העניין, ההגדרות שלי אפילו לא היו על אולטרה או משהו. אבל בכל מקרה חקרתי לפני וגיליתי שאני לא לבד עם הבעיות האלה, אני לא יכולה להאשים את המשחק אם זה היה רק המחשב שלי :P

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...