הגדלת כונן C על חשבון D - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הגדלת כונן C על חשבון D


moshebd1

Recommended Posts

שלום חברים,

כונן C שלי מפוצץ, בעוד שכונן D חצי ריק. אני רוצה להוזיז את המחיצה ולהגדיל את C על חשבון D, האם יש מי שהוא שיודע (אבל ממש יודע) איך עושים זאת ומסוגל להסביר זאת למשתמש שהוא כבר לא כל כך צעיר וגם לא מוכשר במיוחד בנושא, כמוני ? תודה מקרב לב על הנכונות והרצון הטוב לעזור !

בנדה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה ל-Milford כמו גם ל-Gabriel על הרצון הטוב, והנכונות לעזור, כיף לגלות 'אנשים טובים באמצע הדרך' :-)  אבל.... איני  מצליח להפעיל (to run) את התכנה החינמית  AOMEI Partition Assistant   הגם שיש לי 7 ולפי המפרט של AOMEI אני אמור להיות מסוגל להיות מסוגל להריץ אותה. זאת ועוד, משגרת X אדומים 'ומתנגדת בתוקף' להתקנה הנזכרת, ואחר שאני מצליח לעקוף אותה, כאמור איני מצליח להריץ זאת בטענה שהמערכת שלי אינה עובדת על 86 ביט או איזו שטות אחרת.

מה ניתן לעשות, חברים ? האם מי שהוא מכיר דרך פשוטה יותר להכנס לחלוקה הפנימית ולגרור את המחיצה בלי הצורך בתכנת עזר סרבנית?

תודה מראש וסופ"ש נעים לכולכם !

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תנסה עם זאת, במנהל הדיסקים של ניתן גם בחלק מהמקרים, במקרה שלך לזכרוני אי אפשר, תנסה להקטין קודם את D.

מצורפות 2 תוכנות

https://www.partitionwizard.com/free-partition-manager.html

http://www.partition-tool.com/personal.htm

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום לחברי הפורום,

שאלה למביני ענין...

על מנת לחסוך בנפח דיסק C העברתי לפני שבועיים, את Users Folder מדיסק C העמוס לדיסק D הפנוי. כשהבנתי שעשיתי טעות, החזרתי אותו חזרה ל- C. אלא שבדרך נמוגו כל הספריות שאירגנתי לעצמי בתיקיות האישיות של ה- Outlook Folder List על פי נושאים, ונותרו רק הספריות הקבועות (Inbox, Calendar, Sent Items, Drafts etc) אם אין די בכך, הרי שכל הפגישות שקבעתי ב- Calendar נעלמו. לא הצלחתי לשחזר שום דבר חוץ מאשר ה- Contacts שאותו מצאתי והעברתי למקומו המקורי.

האם יש למישהוא מכם חברה מושג היכן מוצאים את ה-folders הללו של התיקיות האישיות, ואיך מחזירים אותם למקומם?

תודה חמה מראש על כל רעיון...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...