מהפכת הנהיגה האוטונומית של טסלה - מדע וטכנולוגיה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מהפכת הנהיגה האוטונומית של טסלה


yonatan.mendelson

Recommended Posts

שיתוף פעולה... אם היה שיתוף פעולה בעולם האנושות היתה מראת אחרת , כרגע כולם רוצים כח וכסף לכן העתיד שלהם הוא כישלון... אלון מאסק הגאון לקח לאוטו שלו שם של מישהו שרצה לתת לעולם חשמל בחינם ויש האומרים שגם מצא את הפתרון... למה מאסק הלך על אוטומטית בשם טסלה ולא השקיע את המילארדים של המשקיעים שלו בעצם בטכנולוגיה שתביא חשמל בחינם לעולם?....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה אתה מדבר? הוא כבר משווק בפועל... אולי לא סדרה 3 הזולה, אבל ה-S כבר נמכרת לאנשים ואתה יכול לקנות אחת מחר בבוקר אם אתה רוצה.

ודווקא להיפך, בישראל בזכות ההטבות על רכבים חשמליים הוא דווקא יעלה משמעותית פחות מרכבים אחרים (באותה רמת מחיר מקורית של חו"ל).

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה זה "חנות"? זה , לא כרטיס מסך. אתה קונה אותו ישירות מהיצרן.

בבקשה:

https://www.tesla.com/en_EU/models/design

(החל מ) 66,000$ במזומן והיא שלך.

זמן אספקה כחודש (תקנה היום תקבל בדצמבר) - סטנדרטי במונחים של חדש מהחברה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה הקשר בין הדגמים שהבאת ?. בכתבה כתוב שיצא הדגם אם יצא : " טרם ידוע מתי תהיה לטסלה האפשרות המעשית לאפשר לרכביה יכולת ניהוג אוטונומית מלאה " 66.000$ בישראל 200,000$ ! 800,000 ש"ח כולל מיסים , אתה רציני ? לאנשים כאן אין כסף בתוספות לפיצה ואתה כותב לי על במחיר 800,000 ש"ח ? בישראל אין אישור לנהיגה אוטונומית מלאה . אז מה זה רלוונטי ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כתבת "הרכב רחוק מלהיות משווק שנים" - זה עובדתית לא נכון כי למעשה הוא משווק כבר שנים.

כתבת "יעלה פי 3 מרכב רגיל" - זה עובדתית לא נכון כי הוא עולה כמו כל רגיל אחר (model s זה שווה ערך ל-BMW סדרה 7 בערך מבחינת עלויות, model 3 שיצא בקרוב זה שווה ערך ל-BMW סדרה 3/5 מבחינת עלויות), וספציפית בישראל הוא יעלה משמעותית פחות מרכב רגיל באותה רמת מחיר כי יש לו הטבת מס משמעותית בגלל שהוא חשמלי.

 

אז אתה יכול לבלבל את השכל כמה שבא לך על זה שלאנשים כאן אין כסף לתוספות בפיצה (אבל מעניין שכמות הרכבים החדשים שנמכרים בכל שנה רק הולכת ועולה) אבל זה לא נותן לך הצדקה לכתוב דברים שהם עובדתית לא נכונים :)

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בנתיים הטילים שלו מתפוצצים, לא הייתי רוצה לנסוע באוטו אוטונומי שיסיע אותי לתוך תעלה...

בכלל המאסק הזה נראה לי בכוונה עושה ואומר דברים מוזרים כדי לשווק את עצמו ובכך למכור את המוצרים שלו שכבר היו להם תקלות רבות גם מבחינת רמות הזיהום של תואמות את מה שפורסם וגם כל מיני פאדיחות שמסכנות ציוד וחיי אדם.

בקיצר מאסק עובד בשיטת מצליח הישראלית...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...